Citeren16.03.20100 likes
Laat nu maar de lente komen,iedereen heeft erzin in,lekker buiten zitten in de tuin, heerlijk weer op uit naar buiten toe een terras,fietsen en naar het bos toe of iets anders!!
Hebben jullie erzin in

Advertise here!! |
Citeren16.03.20100 likes Laat nu maar de lente komen,iedereen heeft erzin in,lekker buiten zitten in de tuin, heerlijk weer op uit naar buiten toe een terras,fietsen en naar het bos toe of iets anders!!
![]() ![]() |
Citeren16.03.20100 likes heb er vandaag zeker van geprofiteerd dag met de bus weg richting Utrechtse heuvelrug geweest en eindigen in prima restaurant in scherpezeel deze dag kunnen ze me niet meer afnemen gr Visser |
Citeren17.03.20100 likes gezellig visser, en fijn dat je zo genoten hebt.
Wolf, ja ik heb zeker zin in de lente, we zijn al een beetje in de tuin bezig, de zon schijnt hier volop en het is vandaag hier echt voorjaar. Dus ik zal genieten als ik zo ga werken van het zonnetje, dikke kus en knuf en een fijne dag allemaal, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren17.03.20100 likes net op radio en tv geweest :
vanaf komde maandag word er plaatselijk wel 30 cm sneeuw verwacht. Heerlijk kunnen we weer sneeuwballengevecht gaan houden. |
Citeren17.03.20100 likes ![]() Als het goed is wordt het morgen {Donderdag} een heerlijke dag ongeveer 17 graden of misschien in het zuiden nog warmer eerst zien dan geloven. Nou Visser dan ken je ook morgen weer genieten erop uit!! Oke Bonneke als je morgen vrij bent s''middags na je post verzorgen zou je kunnen genieten wordt zeker best weer!! wolf gaat zeker morgen middag genieten in de tuin even wat snoei werk verrichten hihihihi veel plezier morgen,zoennn & handdd |
Advertise here!! |
Citeren17.03.20100 likes mijn volgend uitje is 1e paasdag ook weer met een bus richting veluwen en eindigen in hardewijk zal wel op verse aal en paling uitdraaien die we dan aan gaan schaffen wens nu iedereen welterusten |
Citeren18.03.20100 likes Nou het was gister heerlijk weer was echt lekker alleen helaas hoorde ik dat van weekend weer minder word ![]() |
Citeren18.03.20100 likes het was vandaag geweldig mooi weer hier, 18.5 graden en ik heb in polishirt en bodywarmer gewerkt, wow wat lekekr was dat, maar morgen weer regen voorspeld ![]() |
Citeren18.03.20100 likes Ja dames maar het zal wel goed komen hopelijk het volgend weekend,Bonneke je heb gelijk wordt minder weer en Wilmaa wordt slecht weer het weekend jammer maar ja gelukkig geen sneeuw meer hihihi!!
Yep was vandaag heerlijk weer,ik heb bomen gezaagd grote takke en geknipt en ook nog debinnen kant van de auto schoongemaakt,oke Visser nog gefelicitaart met je vrouw he was het gezellig......,wolf hoor het wel op forum!! jullie vasr voor morgen een fijne dag gewenst zoennn & handdd wolf {dennis} |
Citeren18.03.20100 likes lieve wolf,
jij ook nog een fijne avond gewenst, en voor morgen een fijne dag, dikke kus en knuf ![]() ![]() |