|
|
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Gisteren begonnen in een jas met binnenjas en trui en t-shirt aan.. 's-middags liep ik alleen in m'n t-shirt post te bezorgen.
Vandaag trui aan en jas (binnenjas is er al uit) en nu al alleen t-shirt aan maar wel de jas, word anders zo nat maar pffff zweten!!!
Kom eindelijk dat luie zweet er eens uit bij mij  O ja, goedenmorgen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten naatje, werk je ook bij de post??? Wat leuk zijn we ook nog collega`s. Ik wist dat niet, maar ik werk ook bij de post, en vindt het helemaal geweldig. Ik heb gisteren in polishirt gelopen, maar vandaag wel jas aangehad, maar het was qua temperatuur goed, maar hier regende het een beetje constant. Dus jas aan anders werd ik zo nat. Maar ik wens je een fijn weekend, dikke kus en knuf |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Bonneke,
Ik werk in ieder geval niet voor TNT maar voor de overigen hihi..
Vandaag vond ik een beetje minder, te warm voor een trui en te koud voor een t-shirt maar ja.. was ook niet helemaal in orde dus lag misschien daar aan.
Alleen 's-ochtends ff wat regen gehad maar was snel weg hier  Prettig weekend knufffff |
Mogge
Werken jullie niet misschien samen bij de post,weet wel dat Bonneke bij de post zit mar Nenya is het een beetje onduidelijk wat zei precies doet,ieder geval was eergisteren een lekkere dag ik het zelf genoten.
Vandaag zou het minder zijn,maar toch ga ik in de tuin werken het moet gewoon af[klaar is klaar],maar Zondag zou het beste weer worden dan gaan we wel wat leuks doen!!
Nenya & Bonneke mij wens is ook dat jullie een fijne wenkend hebben,namens wolf een zoennn & knuffel
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Wolfje,
Ik loop post voor Netwerk VSP, DHL en Ssand  Dus alle post die TNT "kwijt" raakt komt bij mij  Als je klaar bent in je tuin mag je ook wel met mijn tuin beginnen... ding ziet er niet uit  Knufffff |
|
Mogge Nenya,
Wat bedoel je 'het ziet er niet uit' jezelf of de tuin hihihihi,waarneer kom het gelegen dan bel me op of mailen misschien komen wij er samen wel uit vandaag is het Zondag mij tuin is bijna klaar alleen nog compost erop en klaar is kees  .
Nu weten we wat jij precies doet ik en Bonneke het is fijn om te horen wie wat doet!!
Names mij wens ik jullie een fijne Zondag zoennn& knuff
mvg wolf |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten hoi hoi Wolfje,
Nou in mijn tuin is architecthond Riko bezig geweest. Hij vond het blijkbaar erg leuk om loopgraven in de achtertuin te hebben.
Dus zodra ik naar mn schuur ga is het net hordelopen hihi
Maar zodra ik veel zin heb zal ik eens een schop pakken en Riko en dan samen eens zien dat we de tuin weer egaal krijgen. Misschien dat Nenya ook ff zin heeft om mee te helpen.
Enne ikzelf zie er nu ook niet uit maar dat komt omdat ik net pas uit bed ben  Knuffff |
gisteraaf om 20.00 is officieel de lente begonnen
 nu alleen nog ff wachten op de 20 graden :P |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten die 20 graden mag nog heel ff wachten... ik wil nog ff mn tuin omspitten en graszaad strooien..
als ik daarmee klaar ben dan graag beetje regen (goedkoper als sproeien) en als gras goed gegroeid is dan graag 20 graden
|
Anonymous Undefined 65739 berichten twinkyyyyyyy nmorgen wordt het 20 graden, dus je hebt niet lang hoeven te wachten.......    Ik hoop je snel weer een keer te spreken op scrolll, ik mis je. |
|