Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren22.12.20100 likes
Over Xaaf.....da's erg moeilijk,hehehe eens denken...

Xaaf heeft/had wel een leuke baard ,ja
Citeren22.12.20100 likes
Over babsie.......

Vind haar gewoon een leuke meid, altijd in voor lol op kletsen.com
Citeren22.12.20100 likes
freak leuke vent , heeft eigenlijk altijd schik op scroll zelden een ongetogen woord ik vind je wel oke
Citeren22.12.20100 likes
Carin uhmmm

tjaaa blijf er toch bij met wat ik eerder gezegd heb.
ze is best wel aardig ondanks ik haar telkens plaag ( ook al doe ik dat nou ook bij iemand anders :lol Het Is altijd best gezellig als ze er is.. ze kan ook best serieus zijn..en zegt alles gewoon waar het op staat en zo hoort het ook ;) en we houden ook nog van de zelfde soort muziek die we regelmatig dus wel eens naar elkaar sturen carin is gewoon een topper!!

en nou was ik dus ook nog eens serieus voor een keer he en ik vind dat het ook wel eens gezegd mag worden dat ondanks ik je wel eens plaag je toch een topper bent maar dat wist je ook wel
Citeren23.12.20100 likes
Over wilma..............

Gezellige meid, heeft altijd tijd voor je.
Toppie

Advertise here!!

Citeren23.12.20100 likes
hm freak leuke vent nooit geen gezeik mee gehad begroet me altijd persoonlijk met een kus en wacht netjes met weg gaan zodat ik optijd ben met gedag zeggen toffe vent
Citeren23.12.20100 likes
Over shirley nouuuu wat moet je daar nou over zeggen
uhmmm Nouja in ieder geval ze is meestal niet optijd met gedag zeggen en ze is toch ook wel aardig en lief maar dat kan als het moet ook heeeeel anders.... ze is altijd wel in voor een dolletje.
Citeren23.12.20100 likes
Over wilmaa,

Eehm tja.. Wilmaa is een gek mens met wie ik eigenlijk altijd wel in een deuk lig als we alletwee de cam aan hebben (en dan voornamelijk als zij modje is:tongue
Met wilmaa heb ik soms ook serieuze gesprekken, maar op scroll is het altijd dolle pret met haar
Citeren23.12.20100 likes
over veer-dioxon leuke meid om mee tebabbelen zelfs achter de chat deuren van hier
3D kaarten
Citeren23.12.20100 likes
hahaha korin..

k zal ook ff wat over jou zeggen

Over korin:

Korin is een geweldige vrouw met wie je super kan lachen.. Zelfs als ze een serieus gezicht trekt houd ze dat niet lang vol.. ze schiet snel in de lach

Korin is een toffe vrouw

Adverteer hier