|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten beste mede chatters heb goed maar ook slecht nieuw zoals bijna iedereen wel weet ben ik 5 jaar geleden geholpen aan de gevreesde ziekte en heb ik verleden jaar een uitzaai gehad naar mijn hersen waar ik aan geholpen ben en kreeg van daag de mededeling dat die tumor is verdwenen wel werd mij verteld dat ik weer een nieuwe uitzaai heb wel kleiner maar zal weer die zelfde behandeling moeten ondergaan masker maken preteson slikken alleen niet zo lang nu en bestraling met mri controle's kan wel vloeken en tieren en echt ik voel me best maar heb hier nog iemand om op te vangen zal heus wel in de room komen maar mijn gedachten zijn nu ergens anders om moderator te zijn hoop dat jullie mij begrijpen waarom ik geen moderator kan zijn sorry groeten visser |
leuk47 Undefined 36 berichten begrijp het volkomen visser maar houd de moed er in hoor je moet verder zal aan je denken kop op hoe moeilijk ook kussssskerel wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi visser
godsamme zeg, wat laat je ons schrikken....
nou, wat mij betrefd mag je vloeken en tieren hoor...groot gelijk, vloek ik met je mee!!
ik wens jou en je vrouw veel sterkte, als je wilt kletsen, hoor ik het wel
dikke kus jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten visser heel veel sterkte ook namens ons
miffy en dodo |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten rinus, jaco en ik wensen je heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons in gedachten zijn we bij jouw jaco en petra |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tjee visser,
phuffff wat een slecht nieuws de laatste tyd,ik begrijp je ja.
das niet niks en veel sterkte en kracht met moed gewenst.
ken je pas maar zal je zekers gaan missen,ik zal dan ook aan je denken en hoop dat alles weer goed komt,
we zullen je missen visser ,dikke kussss en knuffff
mariska sterkte |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey visser ,
je hebt gelijk dat je je genezing nu laat voorgaan , we zullen elkaar nog vaak op de scroll zien veel sterkte in de tijd die komt ,
Elvis en Baby |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heel veel sterkte Viss weet ff niet wat ik moet zeggen.
kusssss |
kip31 Undefined 680 berichten heey rinus, schrikken hoor  maar doe maar rustig aan, komt vast weer goed
knuffffffffffffff kip |
visser ik wens jou en vrouw vis heel veel sterkte dikke kussss voor allebij
xx roos |
|