Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zal ff moeten stoppen als moderator

1

Advertise here!!

Citeren08.08.20060 likes
beste mede chatters heb goed maar ook slecht nieuw zoals bijna iedereen wel weet ben ik 5 jaar geleden geholpen aan de gevreesde ziekte en heb ik verleden jaar een uitzaai gehad naar mijn hersen waar ik aan geholpen ben en kreeg van daag de mededeling dat die tumor is verdwenen wel werd mij verteld dat ik weer een nieuwe uitzaai heb wel kleiner maar zal weer die zelfde behandeling moeten ondergaan masker maken preteson slikken alleen niet zo lang nu en bestraling met mri controle's kan wel vloeken en tieren en echt ik voel me best maar heb hier nog iemand om op te vangen zal heus wel in de room komen maar mijn gedachten zijn nu ergens anders om moderator te zijn hoop dat jullie mij begrijpen waarom ik geen moderator kan zijn sorry groeten visser
Citeren08.08.20060 likes
begrijp het volkomen visser maar houd de moed er in hoor je moet verder zal aan je denken kop op hoe moeilijk ook kussssskerel wilma
Citeren08.08.20060 likes
hoi visser

godsamme zeg, wat laat je ons schrikken....

nou, wat mij betrefd mag je vloeken en tieren hoor...groot gelijk, vloek ik met je mee!!

ik wens jou en je vrouw veel sterkte, als je wilt kletsen, hoor ik het wel

dikke kus jeanette
Citeren08.08.20060 likes
visser heel veel sterkte ook namens ons

miffy en dodo
Citeren08.08.20060 likes
rinus, jaco en ik wensen je heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons in gedachten zijn we bij jouw jaco en petra

Advertise here!!

Citeren08.08.20060 likes
tjee visser,
phuffff wat een slecht nieuws de laatste tyd,ik begrijp je ja.
das niet niks en veel sterkte en kracht met moed gewenst.
ken je pas maar zal je zekers gaan missen,ik zal dan ook aan je denken en hoop dat alles weer goed komt,
we zullen je missen visser ,dikke kussss en knuffff
mariska sterkte
Citeren08.08.20060 likes
hey visser ,

je hebt gelijk dat je je genezing nu laat voorgaan , we zullen elkaar nog vaak op de scroll zien veel sterkte in de tijd die komt ,

Elvis en Baby
Citeren08.08.20060 likes
Heel veel sterkte Viss weet ff niet wat ik moet zeggen.

kusssss
Citeren08.08.20060 likes
heey rinus, schrikken hoor

maar doe maar rustig aan, komt vast weer goed

knuffffffffffffff kip
Citeren08.08.20060 likes
visser ik wens jou en vrouw vis heel veel sterkte dikke kussss voor allebij

xx roos

1

Adverteer hier