Citeren09.08.20060 likes
heel veel sterkte gewenst visser en vrouw riet
groetjes en knuffel shirley
groetjes en knuffel shirley
Advertise here!! |
Citeren09.08.20060 likes heel veel sterkte gewenst visser en vrouw riet
groetjes en knuffel shirley |
Citeren09.08.20060 likes Hey visser, vecht er voor, het is het waard.
Sterkte... . |
Citeren09.08.20060 likes Heel veel sterkte Visser
Groetjes, Flair |
Citeren09.08.20060 likes tje verdorie zeg visser.
ik wens je veel doorzettingskracht en sterkte. begrijpelijk dat je dat nu even voor laat gaan. je gezondheid is het belangrijkste in je leven. |
Citeren09.08.20060 likes Hey Rinus
We kennen elkaar nu al een hele poos en vind het verschrikkelijk dit te moeten horen. begrijp het dat je ff geen modje meer bent maar je genezing gaat voor. je weet me te vinden voor een gesprek als je dat wilt. wens jou en je vrouw veel sterkte toe groeten Toska |
Advertise here!! |
Citeren10.08.20060 likes Gvd Rinus, ik vloek ff met je mee... ![]() maar je bent een taaie... je zult er net als vorige keer weer bovenop komen... wens jou en je vrouw heel veel sterkte in de rottijd die je tegemoet ziet... en als er wat is, weet je het.... groet en het beste ... Bas |
Citeren10.08.20060 likes wil ff iedereen bedanken die mij sterkte heeft gewenst en mensen ik heb het al een paar keer mee gemaakt zal vechten en er weer bovenop komen ze zijn nog niet van me af heb overal nog plezier in en let maar op visserkomt gewoon weer terug als moderator
groeten en bedankt visser/rinus |
Citeren10.08.20060 likes Heel veel sterkte Visser. Ik wist hier helemaal niets van ook niet van wat je al achter de rug hebt. Het lijkt er op dat je een hele streke wil hebt ![]() Groejtes Nice & Tess xXx |
Citeren12.08.20060 likes Visser, ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je dit gevecht zal overwinnen.
dikke kus |