Citeren08.08.20060 likes
Goh Visser ik schrik me rot!!!!!!
Heel veel sterkte Rinus en ook sterkte aan je vrouw.
Ik leef met je mee.
Liefs,
Anita
Heel veel sterkte Rinus en ook sterkte aan je vrouw.
Ik leef met je mee.
Liefs,
Anita
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes Goh Visser ik schrik me rot!!!!!!
Heel veel sterkte Rinus en ook sterkte aan je vrouw. Ik leef met je mee. Liefs, Anita |
Citeren08.08.20060 likes Visser, Petra heeft al een reaktie namens ons geplaatst, maar ik doe het ook nog even.
Heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je vrouw, en hoop dat het spoedig weer beter met je gaat!!! Jaco en Petra |
Citeren08.08.20060 likes rinus van mij ook heel veel sterkte ,en je gezondheid gaat |
Citeren08.08.20060 likes mede chatters bedankt voor jullie reactie en medeleven mag maar ik ben een harde wil nog wel een tijdje de leuke dingen meemaken en mijn hobby blijven uitoefenen zal er wel weer tegen in gaan rotziekte ook ja is dat ze die bij mijn long toendertijd niet operatief hebben kunnen verwijderen maar is ingekapseld
gr visser |
Citeren08.08.20060 likes hallo Rinus
Dikke knuffel van mij kus Saffie |
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes jeetje visser ja wat moet ik zeggen
zou willen schelden en tieren maar dat help niks lieve visser sterkte ook je vrouw he kussssssss |
Citeren08.08.20060 likes visser, ik schrik heel erg dat ik dit moet lezen, ik typ/schrijf veel maar nog zijn er momenten waarop ik niks zinnigs kan uitbrengen zoals nu duz...
wil je in ieder geval super veel sterkte wensen, en spreek je in de chat wel he! dikke kuss en knuff, kirsten! |
Citeren08.08.20060 likes Wat een schrikken Rinus en ik kan je alleen maar,net als velen,vèèl sterkte en succes wensen!!!
Knokken hè..................hou je taai!!! XXX Suus |
Citeren08.08.20060 likes Hoi Rinus,
jeetje en het ging zo goed he, laatste tijd en dan grrrr toch nog een kleine die terug komt gelukkig sta je onder controle en er bijtijds bij sterkte en succes de komende tijd, ook voorvrouw Riet natuurlijk ook voor haar niet niets om mee te maken. Samen sta je sterk....toi toi toi kusss Plofff en feye ps: zullen nu jou zeker kaartje sturen, inmiddels weten we wat dat kan betekenen voor iemand. |
Citeren09.08.20060 likes rinus heel veel sterkte en succes wensen we je ook je vrouw john animal en danielle en vechten he groet john en knuf kus daan |