Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren23.12.20100 likes
weer een dag overleefd in de kou Morgen nog een hele drukke dag en dan genieten van de 2 kerstdagen. Ik wil nog wel zeggen hier ondanks dat ik zal genieten van de kerstdagen dat Wonder en haar kinderen en familie in mijn gedachten zullen zijn.
Citeren24.12.20100 likes
maar we hebben wel een witte kerst,
ookal is het zo koud.
Citeren25.12.20100 likes
bbrrrrr wat is het koud buiten -8 graden niet zo lekker en die wind......

He Tornado thnxx he fijne kerstdagen en de rest ook fijne kerstdagen,

Auto,Compu Tornado en Bonn
Citeren25.12.20100 likes
ik denk dat het bij jou op dat tijdstip ook koud binnen was of niet............... Maar wolf, in plaats dat je het forum volkliederd, kan je beter je mailbox eens opschonen, kan je niet eens terug mailen..........
Citeren26.12.20100 likes
mogge Bonn,

idd,ik zal het ff doen,maar bij mij is het gelukkig niet meer koud onze vloerverwarming staat gelukkig aan geen koude voeten meer en de haard staat aan dus wolfje zit er warmpjes bij en ten tweede,ik zet iedereen in het zonnetje ,

hier heeft het gesneeuw weer 4cm weer lekker voor de kinderen en het was -10 vannacht,bij jullie was het kouder dacht ik,
mij wens is dat jij nog een leuke 2e kerstdag zou hebben!!

mvg wolf

zoennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Advertise here!!

Citeren26.12.20100 likes
lieve wolf,

dat wens ik ook, maar dat komt helemaal goed, ik wens jou ook een hele fijne 2e kerstdag toe, morgen mag ik weer werken, dus ik zal er dubbelop van genieten met mijn gezin, dikke kus en knuffff
Citeren26.12.20100 likes
Hoi bonneke, en eerste kerstdag goed door gekomen ?
WIJ wel.
Genieten nu van de tweede kerst dag.
Wens jou ook een fijne tweede kerstdag.
Dikke kussies,knuffies.
Citeren26.12.20100 likes
lieve freek, ja hoor we zijn beide dagen perfect doorgekomen, jammer het zit er alweer bijna op, morgen mag ik weer werken, en dan op naar de jaarwisseling. Fijn dat jullie ook goed door zijn gekomen freek, ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren27.12.20100 likes
idd we zijn de kerstdagen weer door gekomen,
nu effe nog paar dagen werken en dan genieten van
de jaarwisseling,wens iedereen gelukkig maar vooral veel gezond in 2011
Citeren27.12.20100 likes
voor jou hetzelfde gewenst lieve tornado, pas goed opjezelf, dikke kus en knuf

Adverteer hier