Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat heb je vandaag gedaan

1

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
vertels eens, wat heb je vandaag allemaal gedaan???

jeanette
Citeren25.09.20060 likes
niets, ben huisman, zit de hele dag op mijn zuiger en voer geen moer uit, zit de hele dag achter de computer en ingelogt op kletskous.com

en jij?

Citeren25.09.20060 likes
tja of het nou zo interesant is wat ik gedaan heb ???
de dagelijkse dingen veelal....de was, beneden alles gesopt en gestoft, wc uiteraard, post en reclame uitgezocht, kids en mezelf verzorgd en voorzien van eten enz, aanrecht is ff opgeruimd en goed schoongemaakt, nou vind het wel weer genoeg voor vandaag...oja en natuurlijk gezellig tussendoor ff gekletst hiero
en vanavond ff sportief zwemmen zoals elke week heerlijk daarna een lekkere douche thuis, me huispak aan en onderuit op de bank tv kijken en hier kletsen dus tot vanavond
kusss feye
Citeren25.09.20060 likes
uhm wat ik heb egdaan, heerlijk uitgeslapen na een weekend vroeg op, dus half 9me bed pas uitgekomen hmm...
daarna standaart dingen en ff op de klets komen kijken, maargoe dik moest me huiswerk engels nog ff maken voor school, nou daarna foto's gekeken en toen was het wel weer half 12 en moest ik op weg naar school, nou half 1 op school eerst ehbo, waar me reanimatie leerden vandaag, maargoed ik heb vorig jaar al dat diploma gehaalt dus het was oud voor mij, daarna engels gehad en hup wee rop de fiets naar huis, onderweg kwam ik nog een meisje uit me vorige klas tegen dus ff gepraat en doorgerden naar huis, eenmaal thuis avondeten alweer he, daarna kapster gebeld en jippie kan zo om 19.20!!!! en toen hier op de pc gaan zitten...

kuss kirsten!
Citeren25.09.20060 likes
heb heerlijk gewerkt wederom hier, en verders nixxie, en nu op kletsen natuurlijk hahahaaaa

Jaco xxx

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
ow tim ik was vandaag ook huisvrouw, mama en vrouw.
dus jij heb nie veel gedaan dan ???
Citeren25.09.20060 likes
hoi

ik heb een rustige dag gehad..
om 7 uur opgestaan, boterhammen gemaakt, de kleren gepakt, de jongste aangekleed. daar na heb ik er twee bij de school afgezet, en met de jongste verder gereden voor de logopedie
om half tien heb ik deze weer naar school gebracht, ben ik boodschappen gaan doen.
ingeruimd, toen ben ik gaan opruimen hier (vooral na het weekend weer hard nodig) en ben ik gaan: aanrecht opruimen, vaatwasser in en uitruimen, heb ik gestofveegd en stofgezogen, de wc gepoetst, de was aangezet, en de was uit de droger opgevouwen, de bedden opgemaakt.
toen heb ik effe koffie gepakt en even hier bij kletsen, gekeken.

daarna heb ik de gang en woonkamer gedweild, effe naar klets, en was weer tijd om de kinderen uit school te halen
boterhammen gemaakt, was in de droger gedaan, en nog met de kids gekletst, toen weer naar school gebracht.
vanuit daar ben ik naar huisarts gefiets en heb de verwijskaart opgehaald, en naar de brievenbus de brief gaan posten en weer naar huis.daar heb ik een mand was gestreken, in de kast gedaan, en heb ik even wat op internet opgezocht.

de kids weer van school gehaald, en eenmaal thuis effe gekletst hoe het op school was gegaan.
drinken gemaakt en ben ik begonnen met eten klaar maken (lasagna)
Na het eten heb ik dochter geholpen met het huiswerk, en de jongste in bad gedaan, de oudste geholpen met tafel opruimen, en vaatwasser ingeruimd, daarna ben ik even op klets geweest.
om half 7 ben ik naar mijn favoriete serie gaan kijken (E.R) en daarna heb ik nog voorgelezen uit een boekje voor de jongste (borre en de ijscoman)
nu is het bijna half 9, moet zo nog even was vouwen uit de droger, de oudste naar bed, en dan is bijna de avond om...wat doen betreft, maar zoals ik al zei, was een rustige dag vandaag

groetjes jeanette
(tja, ben moeder en huisvrouw, geen spannende dingen, maar wel genoeg te doen)
Citeren25.09.20060 likes
nee roos, ik ben toch huisman, en huismannen doen de hele dag geen ene reet
Citeren25.09.20060 likes
ow wrom ikke dan wel
Citeren25.09.20060 likes
heb ik gedaan nou was om 7 uur wakker op mijn vrye dag ,ben lekker gaan douchen en toen een grote wandeling met de hond gemaakt ben toen ff naar de lidle geweest, ff langs wilma gegaan ff een bakkie doen tussen de middag weer lekker met de hond weg geweest heb mijn kamer goed gedaan ,wasje gewassen en gestreken heb vanmiddag mijn tyd weer verlult op msn eten gekookt en vanavond lekker ff naar de ikea geweest weer mijn hondje uitgelaten gedoucht en nu zit ik lekker aan de wyn en ff op de pc te klooien ff over het forum heen en zo weer op msn xxx peetje

1

Adverteer hier