Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat heb je vandaag gedaan

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
maandag is mijn vrije dag.

als ik het vrouwtje naar haar werk heb gebracht,dan ga ik,ongeschoren nog.lekker lui op de bank liggen,met een boek.

en lees tot een uur of 3...
Citeren25.09.20060 likes
waarom niet tot half 4? of is het dan theetijd?

ik vanaf 7 uur op, voorbereiden wie ik ga bezoeken en wat ik ga aanbieden, tussendoor ontbijtje maken en oppeuzelen en als gedouchte fatsoensrakker de auto in en op weg hele dag Amsterdam in ...
savonds het werk verwerken in pc, eten en krantje lezen, even wat stress weggeslagen op mijn drumstel en nu even het forum vervuilen ...
Citeren26.09.20060 likes
wat heb ik vandaag gedaan ...

uitgeslapen ..... genoten van mijn tijdelijke rust en gesolliciteerd naar nieuw werk

grtjs
Citeren26.09.20060 likes
gewerkt, hond uitgelaten, gezocht naar nieuw werk, lekker gegeten, geknuffeld met mijn vriend en tja... verder nog niet veel zinnigs hihihi
Citeren26.09.20060 likes
xena naar zwemmen gebracht met mayra gegeten xena weer gehaald. meiden naar school gebracht . zelf doorgegaan naar school. 12 uur meiden weer op gehaald. gegeten weer naar school gebracht naar mijn ouders geweest ( alle 2 ziek :sad. vergadering voor school voorbereid. brieven gemaakt voor schoonmaak lokalen kleuters. koken eten en dan straks naar vergadering. heerlijk zo een rustige dag

Advertise here!!

Citeren26.09.20060 likes
Ik ben alweer vergeten wat ik vandaag heb gedaan, morgen zal ik het even noteren.
Citeren26.09.20060 likes
als je het vandaag al niet weet wat je gedaan hebt hoe wil je het je morgen dan herinneren ???
Citeren26.09.20060 likes
Tja, steeds als ik op de wc ben geweest in mijn hoofd weer leeg..
Citeren26.09.20060 likes
nou vandaag eerst op gestaan natuurlijk om 8 uur de deur uit op me moutenbaikie naar de veluwe gegaan waar ik op dit dinsdag zit in een gebouwtje met mijn klas, om half 10zijn we met de halve klas gaan moutenbaiken, weer vanaalles geleerd, en jippie dit keer niet gevallen en trappen op en af ging eindeluk ook goed hihihi!
was weer toppie!
tegen kwart over 12 weer trug, ff puaze en half 1 begonnen we met de onderhoud van de fiets, remblokjes contrloren, remmen, fiets schoionmaken enz. en ja ook zo ver dat ik me band erin en uit kan krijgen hahaha, bleef oefene tot het me lukte hihih!
half 4 waren we klaar maa rik had corfee met nog 2 anderen, en aangesien get vandag nog al regende enso was het een modderpeol geworden en om 4 uur waren we eindelijk klaar, ik weer naar huis nou gelijk lekkr gaan douzhen, daarna eten en nu op de pc...

kuss kirsten!
Citeren26.09.20060 likes
heb gewerkt van 7 tot half 2 de hond uitgelaten ,boodschappen gedaan .kapster gehad,heb wat gegeten en vanavond naar wilma geweest heb mijn haren door haar laten verfen en nu zit ik ff aan de wyn was dood vermoeiend haha wilma was nat door mijn schuld en heb ze volgens mij dankzei mij een branplek op haar arm ahhhhhhhhhhhh wilma sorry kusssssssssss maar hebben weer veel onderbroek lol gehad nu nog ff op de pc en dan niet te laat naar bed hoop ik xxx peetje

Adverteer hier