Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat heb je vandaag gedaan

3

Advertise here!!

Citeren26.09.20060 likes
had voor mijzelf besloten vanmorgen om heerlijk een half dagje vrij te nemen, en dat heb ik ook gedaan. Heb de zolder voorzien van waslijnen hier, 2x een wasje aangezet en heb in een spijker getrapt met mijn blote kakkies ....(dikke auw...) en verder heb ik afgewassen, opgeruimd hier, en heel veel gechat, en oh ja, ik ben naar mijn beste vriend Rogier geweest, voor een heerlijk potje "Dead rising" (zombies vermoorden in een warenhuis op de meest gruwelijke manieren...heerlijk...) op de XBox-360...

Bloody kisses, Jaco
Citeren15.03.20070 likes
ik heb vandaag niet veel gedaan
de wekker ging om half 7 en om 7 uur zat ik al op de fiets
om 8 uur was ik op school
dat ik me jas en gymspullen in kluisje had gedaan had ik me flesje water leeggedronken om 20 over 8 had economie ben k op het forum hier geweest want had me werkstuk al af en ingeleverd en daarna gym daarna weer pauze gehouden om 20 over 10 had ik tussen uur kon ik niet op de chat komen dus maar weer forum en dan nu boekhouden en zit ik ook op forum want verveel me en heb geen zin om te werken
verder ga ik straks nog weer pauze houden en dan tot 10 over 2 vervelen en daarna naar huis toe en dan weet ik het nog niet wat ik ga doen

liefs wilma
3

Adverteer hier