Citeren03.07.20060 likes
ik al me moed bij elkaar geraapt en vertel hem dat ik niet op mannen maar op vrouwen val, zecht hij dat ik een vieze pot ben en op kan hoepelen en dat hij me niet meer wil kennen....

kuss kirsten!

kuss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren03.07.20060 likes ik al me moed bij elkaar geraapt en vertel hem dat ik niet op mannen maar op vrouwen val, zecht hij dat ik een vieze pot ben en op kan hoepelen en dat hij me niet meer wil kennen.... ![]() ![]() kuss kirsten! |
Citeren03.07.20060 likes ![]() ![]() Onthoudt dit meis....dat IS geen vriend,dat WAS geen vriend en zal NOOIT een vriend worden!!! ![]() Dikke knufffffff Suus |
Citeren03.07.20060 likes suus ik ben het helemaal met je eens.
dat is geen vriend. xx roos |
Citeren03.07.20060 likes kirsten ik zal altijd je vriend blijven ik kijk niet naar geaardheid toen ik nog in amsterdam woonde heb ik genoeg vrienden en vriendinnen gehad met andere geaardheid en steunen doe ik je gr visser |
Citeren03.07.20060 likes belachelijk om daar zo over te oordelen en je zo in de steek te laten.... en inderdaad dat is dan geen vriend. |
Advertise here!! |
Citeren03.07.20060 likes Je hebt iemand nodig
Stil en oprecht Die als het erop aankomt Voor je bidt en voor je vecht Pas als je iemand hebt Die met je lacht en met je grient Dan pas kun je zeggen Ik heb een vriend Als je iemand hebt Die alles met je deelt Tafel en een bed Een die nooit verveelt Als je iemand hebt Die al je zorgen heelt Weet je wat dat zeggen wilt? Weet je wat dat scheelt? Je hebt iemand nodig Stil en oprecht Die als het erop aankomt Voor je bidt en voor je vecht Pas als je iemand hebt Die met je lacht en met je grient Dan pas mag je zeggen Ik heb een vriend liefs jeanette |
Citeren03.07.20060 likes Zo is het Jeanette, hier nog een voor jou Kirs...
Een vriend deelt mee in vreugde en verdriet... Helpt stilzwijgend en roddelt niet Begrip en waarderen hoef je een vriend niet te leren Wat het leven ook biedt een èchte vriend verlies je niet!!! xxx Suus |
Citeren03.07.20060 likes Vriendschap is een grote gave
het geeft mij zoveel steun Een luisterend oor en een schouder waar ik graag op leun Vriendschap geeft je de kracht die je dacht verloren te zijn Vriendschap maakt jou weer groot al voel je je soms klein Vriendschap heb je nodig want alleen kun je het leven niet aan Vrienden helpen je in moeilijk tijden door te gaan Wederzijds vertrouwen en moed om weer door te gaan. Door de echte vriendschap kun je het leven toch aan! . |
Citeren03.07.20060 likes hoi alemaal bedankt voor jullie mooie woorden!
jullie hebben wel gelijk,het is dan nooit een echte vriend geweest, amar ik had altijd gdacht van wel, en weetje dat doet pijn... kuss kirsten! |
Citeren03.07.20060 likes Put uit al deze mooie woorden je energie, tis een aanrader voor een ieder die dacht een vriend/in te hebben maar er vreselijk door verraden werd. Ik dus ook net als vele anderen, dus ook hier ben je niet alleen in kirsten ;)
Groetjes liefs Tess xXx |