|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tess, ik ben alzo vaak "veraden"door vrienden en dacht nu eindelijk eens te weten wie me echte waren... maar je hebt gelijk ik denk dat iedereen dat weleens hebt...
maar jullie hier sijn alemaal super!!!
kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn ervaring is dat je na een scheiding pas ziet wie je echte vrienden zijn.nou,ik kan jullie zeggen er zijn er bizar weinig overgebleven.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey lieve Kirsten,
hij weet niet wat hij zal missen nu hij je niet meer tot zijn vrienden mag rekenen. Niks van aantrekken hoor meisje, hij verdient je gewoon niet! knufffffffff, W |
Tessem Undefined 2226 berichten Is hier al net zo lampje, heb er nog maar 1 over en dat is treetje die je hier ook wel eens ziet  Groetjes Tess xXx |
suusjuh Undefined 1233 berichten Jeetje Tess en Lampje,wat erg  Dan leer je idd je vrienden kennen zeg  Groetjes Suus xxx |
|
espasa Undefined 1894 berichten ik denk dat je helemaal geen vriend hebt verloren Kirsten. Je hebt er eerder een vriendje bij gekregen doordat je eerlijk bent tegen jezelf.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten uh... snap je niet helemaal espase...
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat Espasa zegt Kirsten, is dat dat nooit een vriend is geweest, dus die kan je ook niet hebben verloren, en dat je in jezelf een vriend hebt gevonden, omdat je eerlijk tegenover jezelf bent, maar ook tegenover anderen.
Maar helaas, ja zo'n mensen heb je er ook bij Kirsten, daar doe je niks aan, in mijn bescheiden mening leven die mensen nog in de middeleeuwen, qua gedachtengang, en tolereren niks wat buiten hun straatje valt....erg kortzichtig hoor!!!!
Jaco |
espasa Undefined 1894 berichten Je haalt me de worden uit de mond Jaco
|
|