|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waarom hebben ze niet eerder geluisterd naar moeder waarom komen nu pas nu je bijna 20 jaar ben ermee aanzetten dat je dat nodig heb terwijl ik het al jaren zegt ja ik kreeg wel gelijk maar heb ook gezegd dat ze te laat zijn nu ga je serieus zoeken naar een woning en ja moeder helpt mee maar kijkt maar niet in mijn hart want die huilt had het zo graag anders gezien
kusssssss en knufffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ajax,
heel veel sterkte meis, dikke kuss en knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ajaxfan je weet dat je nijn maatje bent en zal je er mee helpen als je het moeilijk hebt kussssssss knufff Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten en weer liet het geluk je in de steek maar eens zal ook voor jou de zon schijnen en daar blijf ik in geloven
kusssssssss en knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten het is bijna zover aanstaande vrijdag mag je de woning bezichtigen je gaat dus bijna je ouderlijk huis verlaten en mama zal je overal meehelpen ik blijf achter je staan je gaat je eigen leven leiden
mama blijf van je houden
kusssss en knuffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja het je eindelijk gelukt aanstaande donderdag heb je de sleutels van je eigen woning ik zal je overal meehelpen en wens je alle geluk in je nieuwe woning en vergeet niet de deur van je ouderlijke woning staat voor jou altijd open
mama houd van je mijn lieve oudste
kusssss en knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ajax,
heel veel sterkte, ik begrijp dat het je zwaar valt, maar weet dat ik er voor je ben daar waar het kan. Je weet in welke situatie ik zit, en dat ik heel erg weinig op pc ben maar in gedachten ben je bij me, hvj als vriendin, dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel en ja de manier waarop het gegaan is niet goed geweest daarom valt het me zwaar maar blijf hem steunen in alles en ja dat weet ik
kusssssss en knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten vandaag is het dan zover je krijgt de sleutels en mama is trots op je wens je heel veel geluk met je woning
kusssss en knufff |
|