Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

voor mijn zoon die ik los moet laten

Advertise here!!

Citeren24.07.20090 likes
oke alles gaat weer beter ajaxfan,ik hoop dat het een goude toekomst wordt voor jullie!!!

zoennnnnnnnnn & knuffelll wolf
Citeren19.08.20090 likes
ja ben ik weer even moet weer even van mij afschrijven je heb je inlaten schrijven voor een woning en bent nu officieel woningzoekende alles gaat nu opeens snel en ja je moeder huilt omdat de tijd is aangebroken om je los te laten we hebben veel meegemaakt en ben steeds trots op je geweest en nu nog ik sta achter je met je keuze met pijn in mijn hart maar ik weet dat het beste is voor jou en je weet zelf waarom ik help mee overal waar ik kan ook met zoeken naar een huis

Mama houd van je
Citeren19.08.20090 likes
lieve ajax,

Ik ben trots op je, ondanks dat je het heel moeilijk vindt blijf je doorgaan en doorvechten en onthou wat ik je gemailt hebt meis, je bent een sterke vrouw en je kan het, en met je verdriet kan je bij mij en anderen terecht dat weet je, ik zal je nooit laten vallen. Ik hou van je als vriendin, dikke kuss en knuff en heel veel sterkte meis
Citeren20.08.20090 likes
dank je wel Bonneke en ja ik blijf doorvechten en ook doorgaan
Citeren20.08.20090 likes
lieve Ria,

dat weet ik meis, en daarom ben ik ook zo trots op je, omdat je doorgaat en de moed niet opgeeft, je bent gewoon een echte doorzetter en een hele sterke vrouw waar ik heel veel respect voor heb. Hou je haaks meis, en we houden mailcontact..............dikke kuss en knuff hvj als vriendin<3

Advertise here!!

Citeren09.09.20090 likes
en weer is het mislukt je heb je best gedaan en ben evenzo goed trots op je maar door het verleden is nu de school mislukt maar we vechten door mijn jongen en eens zullen we het overwinnen eens zal je het geluk vinden
Citeren09.09.20090 likes
lieve ajax,

bedoel je hetgeen wat je me gisteren vertelde?? Hij zou het toch nog een keer proberen??? Of heb ik nu iets gemist, maar ik wens je heel veel sterkte met alles, en je weet het mail me maar helemaal plat, ik ben er voor je, dikke kuss en knufff
Citeren09.09.20090 likes
wat zit er nu tegen Ajaxfan weer een tegenslag die je moet verwerken kusssssssss knufffffffffffffff Visser
Citeren09.09.20090 likes
voor mijn zoon
wat ik wil dat je weet,
je bent en blijft voor mij een lieve scheet.
ja jou wegen gingen niet altijd recht door zee,
en ik had daar geen vrede mee.
je moet nog zo veel leren,
en je zal je echt nog wel bezeren.
onthou dan 1 ding goed,
open,eerlijk en op recht dat doet je goed.
het is soms moeilijk te zeggen,
of dingen uit te leggen.
de mensen geloven je niet,
want liegen geeft veel verdriet.
wees eerlijk tegen de mensen die om je geven,
daar zal je veel plezier mee beleven.
zeg wat je voelt,
en leg uit wat je bedoeld.
de mensen zien je dan weer staan,
en voor jou zal er een nieuwe weg open gaan.
ik kan niet in jou hartje kijken,
ik kan je alleen mijn hand toe reiken.

veel liefs mam
Citeren09.09.20090 likes
sorry de tranen blijven stromen waarom toch juist nu het goed ging

kussssssssssss en knufffffffff

Adverteer hier