|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
Mijn kind
geboren liefde
iedere mijlpaal
maar ook onbenulligheid
uit je leven
leeft in mijn hart,
mijn hoofd.
Mijn kind,
geboren liefde
ik laat je los
vertrouw op :
je kunnen
je vermogen
het goede
te uiten
en op eigen kracht
die ontvangen liefde
om te zetten in
levenswijsheid
op je pad
naar zelfstandigheid.
Groei,geniet,ervaar het leven
op de door jou gekozen manier.
Jou zal ik nooit
uit mijn hart verliezen,
weg laten gaan.
Vanaf de zijlijn
zullen we er altijd
voor je zijn,
voor je klaar staan.
Daar kun je van opaan.
mama houd van je |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet zeker dat dit uit je hart komt Ajax en steunen blijf ik je als je het niet ziet zitten zal er zijn voor je kussssssssss knufffffffffffffffff |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten mooi geschreven ajax en inderdaad als ouder blijf je altyd aan de zijlijn staan ik heb zelf ook 2 volwassen jongens die op zichzelf wonen maar stiekum blijf ik toch wel meekijken bij alles wat ze doen, en ja meis hier klopt het gezgede : kleine kinderen worden groot :
veel liefs peet |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja heb er moeite mee hij gaat volgend jaar als student weg na 18 jaar bij me gewoond te hebben veel moeten doorstaan
kussssss en knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ajax,
Heel mooi geschreven en weet dat je in jezelf moet blijven geloven en ik hem moet blijven geloven. Ik begrijp je wel.lijkt me enorm moeilijk om je kind los te moeten laten.Ik heb dat ook alleen dan op andere vlakken maar deze tijd komt voor mij ook nog,dus ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen,dikke kussss en knuffff en weet dat ik er ook voor je ben als je me nodig bent.  
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja is het ook bonneke en zeker zo`n kind maar zal toch moeten ondanks dat het me veel pijn doet
kussssssssss en knufffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kracht
Ik geef je kracht,
kracht om door te gaan
om te vechten voor dingen die belangrijk voor je zijn
en met die kracht kom je een heel eind.
Dikke kusss en knufff en hou je haaks lieve ajax 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel Bonneke
kusssssssss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor het eerst de kerst zonder een van mijn kids en ja heb er even moeilijk mee maar wens mijn oudste onwijs veel plezier bij zijn vriendin je heb het verdient en geniet ervan
kusssssssssss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo is het met ons allemaal gegaan we willen onze benen onder een andere tafel zetten en dat een moeder het daar zwaarder mee heeft als een vader is bekend maar kinderen zoeken eens hun eigen weg zoals wij dat ook gedaan hebben de 1 wat eerder als de ander maar zullen we door moeten kom maar om raad ajax ik heb het allemaal al meegemaakt kusssssssss knuffffffffffff Visser |
|