|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jammer als je de school niet zou doen maar ik blijf achter je staan wat je ook kiest in het goede en weet dat je angst heb kan alleen zeggen geef mij die angst ik geef je er hoop voor terug
kussssssssss en knufffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow ajax
zoals je weet heb k ook 2 kids in die leeftijd
ook wij hebben veel moeten doorstaan
heel veel sterkte ,
die tijd zal k ook nog krijgen die jij hebt
dikke kussssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wens je heel veel sterkte mijn oudste zoon weet dat je het op het moment het moeilijk heb en wens vooral je vriendin heel veel sterkte in deze strijd en meid ik sta ook klaar voor jou weet dat je het heel moeilijk heb
kussssssssssssssssssss en knufffffffff |
ajax leef met je mee heel veel sterkte hou je sterk
grtjes tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ajax,
Heel veel sterkte meis, dikke kuss en knufff en blijf in jezelf geloven, je kan het     Ik ben heel trots op je en dat weet je |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten het zit je ook nooit eens mee je heb een nieuwe school gevonden en ik ben bijzonder trots op maar helaas werkt je oude school weer eens tegen heb je alleen een cijferlijst nodig ben je gewoon helemaal uit hun stysteem gegooit net of je nooit op die school gezeten heb maar we vechten door en blijf trots op je |
Anonymous Undefined 65739 berichten blijf je steunen Ajax knuffffffffffffffffffffff |
heel veel sterkte ajax erg vervelend voor je,
maar hoop dat t goed komt echt,
groetjes tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten en ja hoor alles zat tegen maar doordat wij samen toch door zette en er tegen vochten is het uiteindelijk gelukt je gaat weer naar school je eerste schooldag is bekend je mentor is bekend we hebben gewonnen en je moeder huilt en is o zo trots op je
mama houd van je |
Anonymous Undefined 65739 berichten en het is goed gekomen maatje van me ik gun jullie een hele goede toekomst kussssssssssss knufffffffffffffffff Visser |
|