Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vertel eens wat over jezelf

1

Advertise here!!

Citeren25.05.20060 likes
Ik ben Hessie, ben 24 jaar en ben verhuisd van het Noorden van het land naar het westen om met mijn vriend en zijn twee katten te gaan samenwonen. Ik heb geschiedenis gestudeerd in Leeuwarden en heb lesgegeven op een middelbare school. Ik heb 1,5 jaar in Hilversum gewerkt als au pair, daar zorgde ik bij een rijk gezin voor vier kindjes. Nu ben ik aan het zoeken naar een baan in het onderwijs. Kan het nog niet helemaal vinden en ga dus eerst werken bij de burger king (hamburger hessie, hahahaha!)
Qua persoonlijkheid ben ik een echte Groninger, lekker nuchter.
Eén van mijn vreemdste eigenschappen is dat ik altijd met mijn gezicht naar de muur wil slapen, de andere is dat ik vijf keer per dag mijn tanden poets.
Vertel ook eens wat over jezelf! Ik ben niet nieuwschierig, dit is gewoon gezonde belangstelling! hahahaha

xxx Hessie
Citeren25.05.20060 likes
ik ben mram( mirjam) woon in hoorn moeder van 2 kids 5 en 7 jaar zijn 2 meiden xena en mayra

en voor de rest ben ik zo gek als een deur en soms wel gekker hahahhaha
Citeren25.05.20060 likes
Wat hebben jou dochters mooie namen zeg!
Die kids waar ik voor gezorgd heb hadden echte hooghollandse namen: Philine Alexine Juliëtte en Herman. Niet echt mijn smaak...
xx Hessie
Citeren25.05.20060 likes
Ik ben Emmie, 36 jaar en moeder van 4 kids.
Dochters Arlene 10 jaar, Lorena 6 jaar en zoon Jorin 5 jaar zijn alle 3 kids van mn ex.
En dan nog kleine Julian geboren 9 april jongsleden is de zoon van Nice, tevens mijn vriend waar ik nu, samen met al mn kids een jaar mee samenwoon.
Nice heb ik leren kennen met chatten op een ander forum.
Ben voor hem verhuisd van mn geboorte dorp Eerbeek, lekker dorp op de veluwe, naar Ridderkerk naast Rotterdam.
Heb nog steeds wel moeite met het hier wonen, omdat ik hier verder niets heb. Ook weer een reden dat ik het chatten nu weer opgepakt heb.