Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vertel eens wat over jezelf

1

Advertise here!!

Citeren25.05.20060 likes
Ik ben Hessie, ben 24 jaar en ben verhuisd van het Noorden van het land naar het westen om met mijn vriend en zijn twee katten te gaan samenwonen. Ik heb geschiedenis gestudeerd in Leeuwarden en heb lesgegeven op een middelbare school. Ik heb 1,5 jaar in Hilversum gewerkt als au pair, daar zorgde ik bij een rijk gezin voor vier kindjes. Nu ben ik aan het zoeken naar een baan in het onderwijs. Kan het nog niet helemaal vinden en ga dus eerst werken bij de burger king (hamburger hessie, hahahaha!)
Qua persoonlijkheid ben ik een echte Groninger, lekker nuchter.
Eén van mijn vreemdste eigenschappen is dat ik altijd met mijn gezicht naar de muur wil slapen, de andere is dat ik vijf keer per dag mijn tanden poets.
Vertel ook eens wat over jezelf! Ik ben niet nieuwschierig, dit is gewoon gezonde belangstelling! hahahaha

xxx Hessie
Citeren25.05.20060 likes
ik ben mram( mirjam) woon in hoorn moeder van 2 kids 5 en 7 jaar zijn 2 meiden xena en mayra

en voor de rest ben ik zo gek als een deur en soms wel gekker hahahhaha
Citeren25.05.20060 likes
Wat hebben jou dochters mooie namen zeg!
Die kids waar ik voor gezorgd heb hadden echte hooghollandse namen: Philine Alexine Juliëtte en Herman. Niet echt mijn smaak...
xx Hessie
Citeren25.05.20060 likes
Ik ben Emmie, 36 jaar en moeder van 4 kids.
Dochters Arlene 10 jaar, Lorena 6 jaar en zoon Jorin 5 jaar zijn alle 3 kids van mn ex.
En dan nog kleine Julian geboren 9 april jongsleden is de zoon van Nice, tevens mijn vriend waar ik nu, samen met al mn kids een jaar mee samenwoon.
Nice heb ik leren kennen met chatten op een ander forum.
Ben voor hem verhuisd van mn geboorte dorp Eerbeek, lekker dorp op de veluwe, naar Ridderkerk naast Rotterdam.
Heb nog steeds wel moeite met het hier wonen, omdat ik hier verder niets heb. Ook weer een reden dat ik het chatten nu weer opgepakt heb.
De kids hebben het hier goed en hebben volop dingen te doen en hebben ook vrienden/dinnen.
Hobby's zijn mn pc en kleding voor de kids maken.

Goed das genoeg info over mij denk ik nu wel ;)

Groetjes Tess xXx
Citeren25.05.20060 likes
Hai Tess,
Heb mijn vriend ook leren kennen via de pc. Hij woonde al in spijkenisse en ik ben al snel bij hem ingetrokken. Ik moet zeggen dat ik het hier ook wel moeilijk vind. Al mijn vrienden en familie wonen op uren reizen van hier. Gelukkig heb ik nu net een baan gevonden nadat ik 10 weken thuisgezeten heb. Het moeilijkst vind ik hier dat de mensen heel anders zijn dan in het Noorden, ik moest er erg aan wennen. Ik ben plat sprekend opgevoed maar raak nu toch erg snel mijn accent kwijt.
Mijn hobbies zijn: zingen, gitaarspelen, lezen en koken.
xx hessie

Advertise here!!

Citeren26.05.20060 likes
nou ik ben kirsten en 17 jaar....
en ja wat valt er verder te melden... uhm zit onder badminton en turnen, ben vegetarier( maar dat weet iedereen ook wel, laat ik iets te vlug en duidelijk merken...weet ut...) kan heel stil zijn maar ook heel druk...
heb 23 wandelende takken, 1 hamster en 1 kat als huisdier...
zit nog op school...( veel beter dan werken vind ik whahaha)
jah eigenlijk weten jullie die alemaal wel he... probeer ff wat te verzinnen wat jullie nog niet weten....
uhm... ben een hele erge twijfelaar, vind shoppen geweldig, hou van buiten zijn, hoewel binnen achter de pc is owk super!!!
ben echt een beetje vaag bezig soms, zodat ik niks van mezelf meer snap en andere al helemaal niks van mij...
raak overal de weg kwijt... heb totaal geen richtingsgevoel...
en op de een of andere manier ben ik altijd de gene die ergens in het water valt met me kleren aan.... dit was ut wel ff...

kussss kirsten!!!
Citeren26.05.20060 likes
waaahhh niet liegen he ikke whahahaa ben niet kirsten maar jolanda whahahaha!!!
maar kirsten zo gaat later mijn dochter heten.... hihihi( owk al oude info voor de meesten....

kuss kirsten!
Citeren26.05.20060 likes
ik ben shirley 35 jaar alleenstaande moeder met een dochter van 17 jaar kelly genaamd ik heb twee katers( bizzy omdat hij zo druk is en droppie omdat hij bijna helemaal zwart is ) en een visaquarium ,ik doe aan krachtsport ,omdat als ik dit niet doe krijg ik lichamelijke klachten vanwege een autoongeluk van vroeger daar bij doe ik veel voor kletsen.com wat ik leuk vind ,puzzel graag, ga graag stappen tja en verder
lang leven de lol denk ik
Citeren26.05.20060 likes
goh shirley doe jij krachttraining?! brrr duz ik moet nog voor je oppassen ook?! hihihi

kusss kirsten!
Citeren26.05.20060 likes
nou uuh kirsten je heb me gezien net zo slank als jij maar nog kleiner dus oppassen nee hoor haahaha

1

Adverteer hier