Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vertel eens wat over jezelf

Advertise here!!

Citeren29.05.20060 likes
Heel goed om dit zo van iedereen te lezen.
Zou komt er een mens van achter de letters te voorschijn en herken je dingen van bij je zelf.;)

Wil van mezelf nog wel ff aanvullen, nadat ik het van dodo heb gelezen. Ik heb ik 98 een dochtertje, Kyala heet ze, vlak na geboorte verloren, wist 4 weken voor de bevalling dat ze niet levensvatbaar zou zijn als ze eenmaal ter wereld zou komen.Vind het vaak wel lastig om het gewoon maar te vertelle. Voor mij hoort ze er gewoon bij en is het de normaalste zaak van de wereld, maar ik kan wel begrijpen dat anderen niet op het leed van een ander zit wachten op een forum waar je voor je plezier komt.

Ik heb ook nog ergens 2 katten rondlopen, zie hier allemaal kattenanmen voorbij komen moet die van mij ook nog maar eens bij.

Astro en Naut hahaha lekker origineel he

Ohja de nieuwste huisdieren hier zijn mieren pfffffffffff. Die krengen komen ook steeds vroeger.

Groetjes Tess xXx
Citeren29.05.20060 likes
Hallo,
Ik vind het erg leuk om over iedereen wat te lezen. Tess, je moet niet zeggen dat niemand op je leed zit te wachten. Het leven is zoals het is, daar horen ook de minder leuke dingen bij. Ik vind het mooi dat je zegt dat ze er voor jou gewoon bij hoort, dat mogen anderen toch best eens horen?
En over kattenamen gesproken, die van mij heten Erwan en Doortje. Met mijn ex had ik een kat die ik Bertje noemde, alle andere mensen noemden hem echter mini cooper, dat was dus een kat met een dubbele naam, niet echt handig....

xx hessie
Citeren29.05.20060 likes
Tess, ik vind het enorm bijzonder dat je je persoonlijkste gevoelens en ervaringen met ons deelt, en wil je er ook dan heel erg voor bedanken, dat zegt eigenlijk al genoeg hoe je je hier thuisvoelt.....

Jaco XXX
Citeren30.05.20060 likes
Nou dan hier kom miffy

hoi ik ben jarmila en ben 20 jaar.
Nou ik ben 4 keer verhuisd van zuid holland naar brabant en van brabant trug naar zuid holland .
vroeger ben ik gepest van bassischool tot me mbo jammer genoeg.
meouders ijz om me 15 de gescheiden. moeder heeft een keer een vriend gehad die met als ons geld er vandoor is gegaan wij dus failliet. maar alles is later met veel moeite goed gekomen. vader heb ik geen contact meeer mee.

En woon nu samen met dodo( ed ) in alphen aan den rijn en ben zeer gelukkig met hem alleen jammer dat hier nog geen vrienden heb. maar ja wat er niet is kan nog komen zo en dat was het ongeveer

kus miffy
Citeren30.05.20060 likes
ja jaco, die mensen kun je beter niet om je heen hebben. ik verban ze. dikke kusssssssss en lik lik. helaas moet ik nog een paar weken ermee wachten om die likjes uit te delen. whahahha, maar verheug me er al op.
greetz cats

Advertise here!!

Citeren30.05.20060 likes
ga je mee naar het chatuitje is eerder dan je denkt
word wat afgezoend dan
Citeren30.05.20060 likes
hoi, ben nathalie 20jaar
Ik woon in omgeving antwerpen en woon nog steeds thuis.
Nu doe ik men jaar Leefgroepenwerking nog,maar ga in september werken.
Ook heb ik hier dikke katten lopen en een aantal kippen in de hof die elke dag voor verse eieren zorgen.
Ik ga waarschijnlijk werken in de verzorgende sector omdat ik dit ook gevolgd heb in middelbaar.

Mijn hobby's zijn dansen, uitgaan, plezier maken, op stap gaan, cinemake enzz.... (teveel om op te noemen)Ben iemand die graag bezig is met vanalles en nog wat.Ook ben ik vrijgezel al een heel tijdje dus je weet maar nooit wie ik hier allemaal nog ga tegenkomen.

Alvast vind ik dit een leuk iets want zo kan je iedereen is leren kennen
Vind het suppe
Citeren31.05.20060 likes
ik ben tim(berland) ben 40 jaar bijna 2 jaar geleden gescheiden, heb een zeer knappe dochter van 12 ze heet anouk en heb (gelukkig) geen huisdieren, zou ik zielig vinden ben altijd maar weg.
Ben gek op koken of dingen maken in de keuken, ik drum elke dag wel even een tijdje op mijn electrisch drumstel, speel ook in een band, heb een fantastische baan in amsterdam als verkoper, mijn gewicht is ok ben alleen te kort.
hoe zie ik eruit? ja weet ik veel een paar hebben me gezien zoals sjurlie, cats, mram, jaco, wonder, heliber dus vraag maar aan hen .....
(zullen waarschijnlijk zeggen "ziet er niet uit" en zo hoort het ook)

.
Citeren31.05.20060 likes
tja, tim, over je uiterlijk. zo oud als je er uit ziet, zul je waarschijnlijk nooit worden. whahhahahahaha
geintje, je mag er wezen hoor.
ketzieeeeeeeeeeeeeee
Citeren31.05.20060 likes
hahahahahaaaaaaa oud genoeg om jou begrafenis bij te wonen haha ooooooooooohhh (geintje mevrouw zonneberg)

.

Adverteer hier