Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vertel eens wat over jezelf

Advertise here!!

Citeren26.05.20060 likes
whahahaa, maar je bent wel sterker dan denk ik whahahaha, ik ben totaal niet sterk whahaha, bij turnen eerst owk nog die traister so tegen mij toen ik de slappe lach kreeg omdat iets mij niet lukte, zei ze zo ja gaat je ook niet lukken je hebt echt haast geen armspieren whahahaa! mijn bewijs hihihih loly!

kusssie kirsten!
Citeren26.05.20060 likes
Hallo kip31 is Gina , 31 jaar, woon samen in het zuiden des lands en heb een dochter van 2 jaar, ze heet Elvi. IK heb 3 katten Puk, Otto en Rakker. Werk 24 uur in de week als bejaarden verzorgende op een pg afdeling. Verder ben ik prettig gestoord en hou van een lolletje , maar ook van een goed gesprek

Grtz kip31
Citeren26.05.20060 likes
Hoi hoi, ik ben cats eigenlijk Miriam. wordt voor de 12de keer 29 jaar. en zo voel ik me dan ook. hihi. hou van lol, en plezier en ga graag op stap. Sinds een paar maanden heb ik een hele lieve vriend, die ik in een uitgaansgelegenheid ben tegengekomen.
Ben dol op mijn puberzoon, die het me soms wel heel moeilijk maakt. Maar dat komt me bekend voor uit mijn eigen puberteit.
(haha) Ben helemaal gek met kinderen en dieren, en ik werk met kinderen. Heb hier op mijn kleine boerderijtje nog een en ander vee lopen. Ben helemaal gelukkig, met wie ik ben! Mijn vrienden zijn me dierbaar in mijn leven. Ik koester alle geluk wat ik toebedeeld krijg, hoe klein het ook mag zijn.
zo kan ik mijn leven op een positieve manier leiden.
wil je nog wat weten, ( behalve mijn pincode) vraag maar raak...

heel veel liefs van cats
Citeren27.05.20060 likes
Ik ben Jaco, 38 jaar (bijna 39) en woon in Noord oost Brabant. Ik ben helemaal gek van horrorfilms (heb er in 3 meegespeeld) en van Gothic en Dark wave muziek, maar ook bands als Pink Floyd, Rush en Camel vind ik erg goed.
Ik leef hier samen met mijn 3 poezen, Zelda, Zora en Yoshi (vernoemd naar Nintendo karakters) en ik ben intern transporteur/logistiek medewerker bij een bedrijf hier. Verder ben ik kaal (bewust gedaan) heb een ringbaardje, 2 piercings (tong en wenkbrauw) en 1 tattoo op mijn rechterschouder (een tribal/jugendstil-achtig ontwerp)
Waar je mij midden in de nacht voor wakker kunt maken is Nasi Goreng van de chinees, pure chocolade, halfvolle melk, een goede film of een vet computerspel (bij voorkeur op de Nintendo Gamecube)

Jaco XXX
Citeren27.05.20060 likes
egt leuk hier te lezen, kom je nog eens tot ontdekingen die je niet wist! soals kip mijn kat heet ook puk!!!
en jaco heb jij in fims gespeelt????ggggaaaaaaffffffff
welke?goh cats wordt je zo vaak 29? hahaha leuk hoor hihihih!

kusje, kirsten!

Advertise here!!

Citeren27.05.20060 likes
echt leuk om al die kleine inside dingen te lezen over de chatters hier!

ik ben trea, bijna 39 jaar, moeder van 2 pubers, jeffrey van bijna 15 en tessa van bijna 13 ( hmm dat zijn al veel bijna's maarja) we hebben een hond merlin die nu 4 is en de eerste 9 maanden van zijn leven bij tessem (emmie) heeft gewoond.

verder heb ik op dit moment een lieve vriend, werk ik af en toe in mijn stamkroeg en ben overblijfmoeder op de school van mijn dochter (tenminste tot de zomervakantie daarna gaat ze naar het vmbo).

ff zien hoor wat zal ik nog meer vertellen........ euh....ik ben hier terechtgekomen via nice (paul) en tessem (emmie) die ik allebei heb leren kennen op een ander forum en met tess ben ik al een aantal jaren bevriend we zijn eigenlijk cybersussies ;), maken vaak elkaars zinnen af of geven zelfde reactie op dingen.

nou voor degene die meer willen weten vraag gerust........

groetjes treaxxx
Citeren27.05.20060 likes
nou ik dan ff
ik ben dus ed,ben 33 jaar en woon samen met miffy
ben na 14 x verhuist te zijn nu wonende in alphen aan den rijn.
begin ff stukje over vroeger
ben sinds 8 maanden uit huis geplaatst
heb in kindertehuizen en internaten gewoond vandaar die vele verhuizingen.
ben vanaf mijn 7de opgegroeit bij een pleeggezin die mij heropvoed hebben
was met mijn 18 al uit huis.
ben getrouwd op mijn 20e en weer gescheiden op mijn 26e
heb een dochtertje gehad maar is helaas overleden.
tijd alleen gewoond en woon sinds een jaartje samen met jarmila(miffy)

verder heb thuis ook nog 1 poes,1 kat en 1 hond.
ben ik altijd vrolijk en ben overal voor in.
ben wel altijd erg voorzichtig met nieuwe mensen maar maak wel graag kennis met ze.
als je 1x goed bevriend bent met me ga ik door het vuur voor iemand.

verder ben ik iemand die graag nog uitgaat en plezier wil hebben.
ik heb 1 slechte eigenschap en dat is als ik iemand niet mag ik dat ook gewoon zeg en ik ook van mensen erg makkelijk afscheid kan nemen
Citeren29.05.20060 likes
Hoi dodo de dodo, is dat een slechte eigenschap? dacht het niet, vindt dat het juist een goeie eigenschap is, zo ben ik ook. Mensen die ik niet mag, laat ik gewoon niet toe in mijn leven. Zo heb je alleen maar leuke mensen om je heen.
Als ik een persoon niet mag, zeg ik dat gelijk, en als die persoon dan lastig mocht worden tegen mij, hebben ze er al heel snel spijt van.
wat de laatste 2 alinea's betreft, herken ik mezelf heel duidelijk in!

groet cats
Citeren29.05.20060 likes
Ja Cats, zo ken ik je nu al een tijdje, iemand die zegt waar het op staat!!! en dat waardeer ik aan je...
Wat heb je aan mensen die je niet kan vertrouwen? die voegen geen enkele waarde toe aan je leven, toch?
Nee, dan liever maar een paar vrienden waar je op kan bouwen, dan een hoop losse flodders...

Jaco (met z'n oortjes hahahaha )
Citeren29.05.20060 likes
...wie ben ik...

kee komt ie dan..

Ben 46jarige man (stier) uit Delft, die 5 jaar geleden is gescheiden na huwelijk van 18jr.
Heb 2 kanjers van kids, zoon 18 en dochter 16 die ik regelmatig zie.
Heb 2 poezen, Griezo en Ukkie ( 2 tijgermodellen)

Ben een gevoelig iemand met hart op de goede plaats.
Hoop ooit nog eens een oprechte en lieve gevoelige vrouw tegen te komen, om lief en leed mee te kunnen delen.

zo kan ie wel ff denk ik...

Adverteer hier