ik ben maurice 29 bijna 30 (24-07-76), ik woon in amsterdam,..... ik ben alleen wonend en ben verhuizer van beroep,... eigenschappen,... ga graag discussies aan,.. hele felle ook!!.... neemt geen blad voor de mond, maar is en blijft altijd eerlijk en open,.. men noemt mij wel eens eigenwijs,.... maar dat zie ik anders(whahahah eigenwijs he!!),....euhh nee ik kan een ander wel gelijk geven en mijn ongelijk bekennen, maar moet men wel van goede huize komen,.. dus iig met gegronde redenen/argumenten,... verders ben ik denk ik wel best ok,... oja,... me eigenlijke naam is chantal,... heb me om laten bouwen!! (whahahahah geintje, moet kunnen),.....oja heb eigenlijk verders alleen maar goede eigenschappen,...lief, betrouwbaar, positief denkend,..vooruitstrevend, meelevend,..zoekende naar oplossingen in het leven,..warm voor de ander,...maar ook hard, gehard door het verleden, daardoor meer tijd voor een ander dan voor mezelf,.. maar goed,.. daar leef ik al jaren mee en dat heeft ook zeer goede kanten!! Enne voor de rest kom ik op scroll over als een mafketel!! maar zal altijd ieder in ere houden!!! euhhhh hoe zou het eigenlijk zijn om me weer terug om te laten bouwen ,...hahahahaha