Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vertel eens wat over jezelf

Advertise here!!

Citeren31.05.20060 likes
Verhip...timberland is een meisje...ik dacht eerst....

sorry tim,

kus dan van mij, en leuk drummen...doet/deed mijn zoon ook, en mijn dochter is nog knapper tim

Citeren31.05.20060 likes
Timber een meisje??????????????? haha
Citeren31.05.20060 likes
ja nou begin ik zelf ook weer te twijfelen ...... sjips!

.
Citeren31.05.20060 likes
hoi

staat toch nergens dat timberland een vrouw is????

jeanette
Citeren31.05.20060 likes
;)

Advertise here!!

Citeren31.05.20060 likes
Hey jeanette,

ZIe het berichtje van Elmer.

Groetjes,
Anita
Citeren01.06.20060 likes
hallo ik ben dave heb twee kids ryan bijna drie en neal een jaar een half ben aan het scheiden en de kids blijven als alles geregeld is een week bij mij en een week bij haar nu op het ogenblik heb ik ryan bij mij en zij neal elk weekend is neal hier ook zij woont bij haar moeder tot ze is vind .
heb mijn eigen huis waar ik veel aan werk doe alles zelf en werk dan ook in de bouw sector het is deels werk en deels hobby .
ik woon in oost-vlaanderen .
en zou graag terug iemand vinden waar ik mijn leven met kan delen na ik alles verwerkt heb wat niet gemakelijk is .
groeten aan iedereen
Citeren20.06.20060 likes
Hallo

Was al enkele jaren alleen tot ik twee maanden terug een lieve man tegen kwam.Voelde langs beide kanten heel goed aan .Dacht dit mij nooit meer zou overkomen.Daar wij ver uit elkaar wonen konden we elkaar niet zo dikwijls zien ,maar vonden dit goed.Heeft mij nu verteld dat hij getrouwd is.Daar mijn muren niet reageren heb ik ingelogd op kletsen .Moest dit even kwijt.
gr.
Citeren20.06.20060 likes
ik ben maurice 29 bijna 30 (24-07-76), ik woon in amsterdam,..... ik ben alleen wonend en ben verhuizer van beroep,... eigenschappen,... ga graag discussies aan,.. hele felle ook!!.... neemt geen blad voor de mond, maar is en blijft altijd eerlijk en open,.. men noemt mij wel eens eigenwijs,.... maar dat zie ik anders(whahahah eigenwijs he!!),....euhh nee ik kan een ander wel gelijk geven en mijn ongelijk bekennen, maar moet men wel van goede huize komen,.. dus iig met gegronde redenen/argumenten,... verders ben ik denk ik wel best ok,... oja,... me eigenlijke naam is chantal,... heb me om laten bouwen!! (whahahahah geintje, moet kunnen),.....oja heb eigenlijk verders alleen maar goede eigenschappen,...lief, betrouwbaar, positief denkend,..vooruitstrevend, meelevend,..zoekende naar oplossingen in het leven,..warm voor de ander,...maar ook hard, gehard door het verleden, daardoor meer tijd voor een ander dan voor mezelf,.. maar goed,.. daar leef ik al jaren mee en dat heeft ook zeer goede kanten!! Enne voor de rest kom ik op scroll over als een mafketel!! maar zal altijd ieder in ere houden!!! euhhhh hoe zou het eigenlijk zijn om me weer terug om te laten bouwen ,...hahahahaha
Citeren20.06.20060 likes
pfff foutje,... ik woon in amersfoort,.. zat aan me weerk te denken,... werk veelal nl. in amsterdam,...pfffff hahahahaha,... een echte knuppel ben ik

Adverteer hier