|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Goedemorgen, ja blijft t zelfde gaat me goed af
ja die avonden grrr wat een toestand zeg', das niks leuks an hoor
maar ja , het is zo en kan t ff niet veranderen |
lang leven de balen shagg en sigaretten.
maar ik doe ff nie mee
|
nou het gaat iedere dag een klein beetje beter, op de dag heb ik nergens geen last van, maar tegen een uur of 17,00 dan komt dat vervelende stemmetje vertellen dat het tegen de avond loopt.
en avond betekend roken , tenminste ik krijg de gevoel zo.
zal toch niet zo zijn dat die naaldjes je grijze masa hebben doen roesten  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou roos zou wat zijn he
ja klopt we blijven problemen hebben met de avond is erg hoor
maar roos we denken aan elkaar en we moeten het kunnen roos
|
jawel tuurlijk luca, we doen ons best.
|
|
zo weer 2 dagen verder, het lijkt ik zeg het zachtjes, het lijkt of die onwijs vriendelijke bui sávonds een beetje verdwijnd.
zou wel gezelie zijn, alhoewel ze hier zeggen joh het valt wel mee.
whaah zal ik altijd zo vriendelijk zijn dan ???  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik volg al enkele weken jullie dagboekje en heb veel respect voor jullie allebei, ik rook zelf ook al jaren en heb al verschillende pogingen gedaan om te stoppen en weet hoe moeilijk het is.
een vriendin is zo maar ineens zonder hulp van wat dan ook gestopt en houd het al 3 maanden vol vind ik ook zo knap!
ze hebben notabene een kroeg en daar sta je toch de hele dag bijna in de rook.
en een vriend van me is afgelopen maandag gelaserd ben benieuwd of hij het vol houd, gisteravond met het darten had hij het erg moeilijk.
vandaar mijn respect voor de mensen die het wel kunnen  suc6 meiden en hou vol!!
groetjes treaxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou treetje we hebben het wel eerder geprobeerd uit ons zelf maar dat gong niet goed en nu hebben we via die magneetjes gedaan en moet zeggen het gaat harstikke goed
dus treetje kijk ff op internet www,makeiteasy.nl |
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo zondag morgen en echt gaat me goed af echt waar
Heb zo mn momenten maar kan ik me goed overheen zetten.
Voel me goed , dus komt goed
|
goedemorgen, vanmorgen is het laatste naaldje uit mij oor gevallen
dus nu rook en naald vrij, gaat allemaal goedkomen  , al heb je soms je momenten. |
|