Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

schuif en butterfly zijn geen moderator meer.

Advertise here!!

16.09.20130 likes
Ik snap je mama, en nee dit stuk was niet bedoeld om je op een bepaalde manier te raken
16.09.20130 likes
schuif heb ik nooit mee gemaakt als mod maar but wel
we waren het wel eens niet eens met elkaar maar we wisten het toch wel weer goed te krijgen samen
we respecteerden elkaars mening
denk dat veel mensen je zouden gaan missen demon
ik wil je in ieder geval bedanken voor de dingen en inzet die je voor mij gedaan hebt
16.09.20130 likes
Ik heb eerder mail gestuurt dat ik het gevoel had dat kletsen uit 2 kampen ging bestaan Butter en Ploff dede hier van alles aan omdat tegen te gaan

En nu moet Butter wijken omdat er een aantal steeds lopen te zieken en te klagen over Butter.

Vind dan ook dat de leiding de weg van de minste weerstand hebben genomen en niet achter een van hun Mods zijn gaan staan.

Er zijn genoeg chatters die bang zijn om hun mond open te doen vanwege een ban

Ik hoop dat dit besluit terug gedraaid gaat worden en dat er dan wat echt gedaan gaat worden aan dat negatieve gedoe op de chat

persoonlijk denk ik als het zo door gaat dat de meeste vaste chatters weg gaan en elders elkaar gaan opzoeken of dit is wat jullie willen dat zal toch niet.

Butter kussssssssssss en knufffffffffffff

we blijven je steunen
16.09.20130 likes
toen ik hoordde dat but geen mod meer was schrol ik me echt dood ,zij en ploff deden het in mijn ogen erg goed als mod ,zij vertelden wat je moest doen als je iets niet wist en hielden de zaak goed in handen ,ben er trots op dat ik but heb mogen leren kennen als een zeer gewaardeerde mod en een super lieve vrouw ,die ook openstond voor iemand die een probleem had ,ze is iemand die je ,als je een probleem had,in vertrouwen kon nemen en als ze kon je zou helpen ook met raad ,but ik ga je zeker missen als mod en hoop fat de leiding zich eens achter de oren gaat krabben wat ze ons hier hebben aangedaan,
m.a.w we willen je terug but ,
denk dat we je allemaal in ons hart gesloten hebben

ik zeker knuffel en dikke kus woeppie
16.09.20130 likes
sluit ik me zeker bij aan dat we butterfly terug willen als mod,wat haar nu is aangedaan is onterecht!!

Advertise here!!

16.09.20130 likes
he zus, hoezo geen fans he.
Ik hoef je niet te missen ieder geval, ge zijt een van mijn beste maatjes geworden hier.
16.09.20130 likes
laten we een actie beginenn
demon terug als mod
16.09.20130 likes
dat ze schuif mod af gemaakt hebben snap ik en mis je ook niks aan maar dat ze butt mod af gemaakt hebben daar snap ik niets van waar zijn ze toch mee bezig pfff.
16.09.20130 likes
vraag ik me dus ook af topper
16.09.20130 likes
de reden van vertrek van schuif heb ik gemist, schuif ken ik niet echt paar keer als mod gezien maar niet vaak dus kan ik niet echt over oordelen.

maar hoe ik butterfly ken is het een lief & behulpzaam persoon. waarom ze is afgezet is voor mij echt een raadsel, en dat mag van mij echt wel in overweging genomen worden om haar terug te nemen. zei was teminste een mod die wel aktie ondernam als iemand uitgescholden werd met kk of er werd gezegd dat ze dood konden vallen o.i.d. dit is geen aanval op de andere mods, ieder zijn eigen systeem, maar raar vind ik het wel.

Adverteer hier