|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vind wel dat ik dit moet lezen erg triest ik kom nu ruim 3 jaar op kletsen en heb beide mods van heel dichtbij meegemaakt. Kletsen heeft me door een hele moeilijke periode van me leven heen geholpen en snap er werkelijk niets van. Ik heb een paar weken terug nog gevraagd waar Schuif was en er werd gezegd dat hij op vakantie was. En nu moet ik lezen dat ie mod af is, diep triest. En dat ik ook nog moet lezen dat het modzaken zijn en dat wij als trouwe leden niet mogen weten wat de reden is van mod af zijn van butt en schuif vind ik niet kunnen en er borrelen heleboel vragen in me op waarom????????????? Wees eerlijk naar je leden toe dan kom je als modteam geloofwaardig over. En als het rommelt binnen je modteam los het op maar laat je leden niet in het duister met een hoop vragen door eerlijk te zijn voorkom je ook geroddel en achterklap |
aagje40 Undefined 157 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
[quote=undefined]Dag Plant dag Migor dag Blade succes verder!
[/quote]
Waarom word mijn naam hierbij gebruikt? |
Gemoederen laaien op
de spiraal draait opwaarts
en plotseling sta je
aan de andere kant
van de cirkel
en daar is hij
die kreet
"ik haat je"
die zo vaak onnodig
wordt geslaakt |
Administrator 550 berichten Bij deze wil ik een ieder hartelijk danken voor hun bijdrage aan deze discussie, die jullie allen zo goed mogelijk hebben geprobeerd te verwoorden, gebaseerd op de informatie die jullie al dan niet ten gehore is gekomen.
Ik was niet van plan om er woorden aan toe te voegen, maar wil toch een ding recht zetten. Schuif is niet door ons aan de kant gezet maar heeft voor zijn vakantie die beslissing genomen.
Tevens ben ik van mening dat er nu genoeg over gezegd is en vind de manier waarop mensen zich hier uitlaten Kletsen.com onwaardig is. Wanneer ik sommige reakties hier lees schaam ik mij dat ik deze site ooit ben begonnen.
Dit is niet meer mijn Kletsen.com maar daar gaat snel weer verandering in komen!
Denre |
|