Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

schuif en butterfly zijn geen moderator meer.

Advertise here!!

15.09.20130 likes
schuif was myn maatje ,hem mis ik
15.09.20130 likes
Ik ga butje het meeste nog missen als modje
15.09.20130 likes
ik ook freak dit is onterecht
15.09.20130 likes
16.09.20130 likes

Advertise here!!

16.09.20130 likes
schuif mis ik but komt nog op chat begrijp hier niks van maarja ben blond zeg ik dan maar mis ze beide
16.09.20130 likes
Ik weet niet wat er gebeurd is maar vind het een hele rare gang van zaken.
ik lees een stukkie dat de reden van butts afzetting mod zaken zijn, maar het mag wel op het forum openbaar gemaakt worden. Proef iets van censuur, iets waar ik al vaker over geklaagd heb bij de leiding maar waarvan ik NOOIT een reactie terug hebt gehad. Zo gaat dat hier met klachten beste mensen.
Butterfly demon heeft zich jarenlang dag en nacht uren ingezet. Nu zijn er een paar zeikers en hop Butt is moderator af. Kunnen we Babsie dan ook maar afzetten, en ploff en alle andere moderators want daar is vast ook wel eens over geklaagd.

Ik denk dat de leiding maar eens wat meer moet gaan luisteren naar de echte mening van kletsers. Ik lees hier overal dat butterfly enorm gewaardeerd word en ik lees ook overal dat kletsen.com giga achteruit loopt. Ik krijg het gevoel dat de leiding juist het tegenovergestelde doet met wat de mensen graag willen.

Daarnaast vind ik het ook erg vreemd dat het afzetten van butt en schuif hier als een publieke vernedering op het forum gezet word maar de afzetting van een andere moderator niet. Rare gang van zaken die klets er niet leuker op maakt. Is respect nou niet 1 van de algemene voorwaarden hier op klets beste mensen? Nou ik vind het respectloos. Klets is verworden tot een grote slangenkuil, waar iedereen elkaar het leven zuur maakt, waar de goede mods weggejaagd worden en de rest van de mods mogen denken dat ze god zijn. Klets is verworden tot een chat waar alleen nog maar geroddeld mag worden of over het weer gesproken mag worden of welke coffepad je het liefste hebt in je apparaat. Niemand gunt elkaar meer iets.
Beste leiding: Wees eerlijk vertel gewoon waarom het zo gaat, vertel eens wat jullie voor ogen hebben met de site, vertel eens waarom ik nooit reactie terugkrijg op mijn klachten. Vertel eens waarom jullie me vragen mn ideeen op papier te zetten en er vervolgens nooit meer van laten horen.
En de onvermijdelijke vragen zal ik gelijk ff beantwoorden:
Waarom ik hier mn gal spuug? Omdat jullie naar de klachten niet luisteren.
Waarom ik hier nog kom als het zo slecht is hier? Omdat ik elke dag nog hoop dat het word zoals vroeger.

Butt en schuif ook al ben ik geen fan van moderators, erg bedankt voor jullie inzet en het draaiend houden van klets.

gr apenoot
16.09.20130 likes
voor aap
heb je goed neergezet
vind gewoon dat butt moet blijven en bepaalde chatters maar aanpakken want t ligt altijd maar bij de modjes terwijl sommige chatters er ook wat van kunnen om t bloed onder de nagels weg te halen want als je een chatter tegenwerkt dan ben je aan de beurt
waar heb je moderators voor dan om ze terecht zetten
dan maar werken zonder mod en wat krijg je dan geen chatten maar oorlog onder elkaar want je hoort erbij of je hoort er niet bij ik ben hier voor de gezelligheid maar die is al een poos weg ze zouden beter moeten nadenken en niet de goede modje wegsturen
gr aagje
16.09.20130 likes
pff aap je tekst treft me diep... zit gewoon te brullen want ja die 3de mod heeft vreselijk veel gevoel in dr lijf.
16.09.20130 likes
Misschien zit ik te kort op kletsen om dit allemaal te kunnen bevatten maar dat moderators zo publiekelijk negatief in t nieuws komen op een forum begrijp ik als leek niet.
Is dit als aanzet voor nieuwe gesprekken bedoeld?

Schuif heb ik nog nooit gesproken maar de korte tijd dat ik hier zit ben ik But al zéér vaak
tegen gekomen. But heeft vanaf het begin mij het gevoel gegeven dat ik erg welkom was
en de gesprekken waren altijd erg aangenaam. But gaf info en instructies, lijkt me toch
dat zij haar taak als moderator erg serieus nam en met veel plezier deed.
But van mij krijg je een dikke knuffel.

Adverteer hier