Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

schuif en butterfly zijn geen moderator meer.

Advertise here!!

16.09.20130 likes
Dit gebeuren had ik 2 en half jaar geleden al voorspeld
16.09.20130 likes
Ik heb altijd een beetje moeite met het reageren op zulk soort dingen. Zoals bijna iedereen die hier heeft gereageerd kan ik alleen maar zeggen dat ik Buttje 100% als positief heb ervaren....een voorbeeld voor de gemiddelde chatter...en volgens mij ook een voorbeeld voor de gemiddelde moderator. Ik zal het kort houden.....jammer, gemiste kans.
16.09.20130 likes
moet waarzegger worden samen met bucket ,
kunne we wat byklussen
haha je kent my niet jarric das wel heel duidelyk
16.09.20130 likes
ik zit hier nog niet zolang op kletsen en ken je niet
maar ik neem ook geen moeite om je leren te kennen
dus heb liever dat je niet tegen me praat als jij binnenkomt zet ik je gelijk op negeer
houd niet van mensen die achterbaks zijn
dan had je dit kunnen voorspellen als waarzegger
16.09.20130 likes
waar gehakt word vallen spaanders

Advertise here!!

16.09.20130 likes
Butt en Schuif erg jammer dat jullie geen mod meer zijn.
Ik weet niet waarom het zo gelopen is,maar jullie weten beter.
Kop op en laat jullie niet kisten
Dikke kussss Roll
16.09.20130 likes
enige wat ik nu mis na afzetten van 2 modjes is natuurlijk de definitieve ban van de onrust stoker zelve
16.09.20130 likes
Plant je schijnt er nogal genoegen in te scheppen dat je deze twee mods hebt weggekregen! Jij hebt gewonnen met je vuilbekkerij en je getreiter. Nou ik zal je 1 Ding zeggen...je bent gewoon een hoop stront! En nu dit gebeurd is en ik zojuist te horen heb gekregen dat mijn klachten niet serieus worden genomen, heb ik besloten om mijn lidmaatschap bij kletsen.com op te zeggen. Het beleid wat kletsen.com nu voert gast tegen alles in waar kletsen voor stond. Ja ik roep ook wel es wat van die strekking maar niet zo als jullie dir ver over de grend gaan en respectloos zijn tegen iedereen die er wat van durft te zeggen! Dag Plant dag Migor dag Blade succes verder!
16.09.20130 likes
Denk dat het onderhand tijd word voor een slotje. Dit begint nu een eigen leven te leiden.
16.09.20130 likes
ik had deze reacties niet verwacht... de woorden die jullie schrijven, ze raken mij wel... te horen hoe jullie over mij denken... ami, ik begrijp je, jij hebt dingen meegemaakt en gezien... maar heeft geen zin... spijtig genoeg...

ik vind dat iedereen zijn of haar mening mag zeggen... waarom een topic sluiten??? dus niet iedereen mag zijn mening hier uiten erover... niemand is verplicht om het te lezen... dus ook niet verplicht om te reageren...
o_-

Adverteer hier