Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

rijles-op zn duits!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren19.12.20060 likes
Moet een Duitser mij vertellen hoe het verkeer in Rotterdam is???????????
Ik heb er 50 jaar gewoond.

Maar dat heb je met Duitsers he,ze weten alles beter.
Zal wel met de frustratie te maken hebben,dat wij Nederlanders een feestdag hebben die de Duitsers niet hebben.......

...........BEVRIJDINGSDAG..............
Citeren19.12.20060 likes
waar ik me aan erger is dat jij ( roger ) het maar blijft afdoen als een grote grap . ieder weldenkend mens weet dat iemand die door een onverantwoordelijke bestuurder iemand verliest daar helemaal de grap niet van inziet .
en ook nog ff dit shirley , met alle respect hoor , maar zoals jij zegt , dat je meer dan 100 rijlessen hebt gehad , maar daarentegen nog niet aan je rijbewijs bent geraakt , maar niettemin doet alsof dat genoeg ervaring zou zijn .
wees nou eens eerlijk , ik rij al meer dan dertig jaar auto , maar nog heb ik niet de pretentie te doen alsof mij niks meer kan gebeuren . een ongeluk zit in een klein hoekje he , en niemand is daar vrij van .

wees gewoon eerlijk en geef toe dat het onverantwoord was en laat het daarbij .

elvis
Citeren19.12.20060 likes
idd Elvis..........en dan hebben we het nog niet,over eventuele schade,bij een kleine aanrijding............

............HOE WORDT DAT BETAALD?????????????.........

En dan maar wijzen op anderen...ja maar hun doen het ook.
Je kan ook naar anderen kijken,die wachten met rijden tot ze hun rijbewijs hebben.
Maar dat duurt te lang natuurlijk.
En of je nou 100 rijlessen heb gehad of 1000.Zolang je je rijbewijs niet heb,is er iets dat jou ongeschikt maakt als bestuurder.

En ik weet het...........Als je zakt,is het altijd de schuld van de examinator...........nooit degeen die examen doet...........
Citeren19.12.20060 likes
sow hee wat een gezeik allemaal