Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

rijles-op zn duits!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren19.12.20060 likes
Moet een Duitser mij vertellen hoe het verkeer in Rotterdam is???????????
Ik heb er 50 jaar gewoond.

Maar dat heb je met Duitsers he,ze weten alles beter.
Zal wel met de frustratie te maken hebben,dat wij Nederlanders een feestdag hebben die de Duitsers niet hebben.......

...........BEVRIJDINGSDAG..............
Citeren19.12.20060 likes
waar ik me aan erger is dat jij ( roger ) het maar blijft afdoen als een grote grap . ieder weldenkend mens weet dat iemand die door een onverantwoordelijke bestuurder iemand verliest daar helemaal de grap niet van inziet .
en ook nog ff dit shirley , met alle respect hoor , maar zoals jij zegt , dat je meer dan 100 rijlessen hebt gehad , maar daarentegen nog niet aan je rijbewijs bent geraakt , maar niettemin doet alsof dat genoeg ervaring zou zijn .
wees nou eens eerlijk , ik rij al meer dan dertig jaar auto , maar nog heb ik niet de pretentie te doen alsof mij niks meer kan gebeuren . een ongeluk zit in een klein hoekje he , en niemand is daar vrij van .

wees gewoon eerlijk en geef toe dat het onverantwoord was en laat het daarbij .

elvis
Citeren19.12.20060 likes
idd Elvis..........en dan hebben we het nog niet,over eventuele schade,bij een kleine aanrijding............

............HOE WORDT DAT BETAALD?????????????.........

En dan maar wijzen op anderen...ja maar hun doen het ook.
Je kan ook naar anderen kijken,die wachten met rijden tot ze hun rijbewijs hebben.
Maar dat duurt te lang natuurlijk.
En of je nou 100 rijlessen heb gehad of 1000.Zolang je je rijbewijs niet heb,is er iets dat jou ongeschikt maakt als bestuurder.

En ik weet het...........Als je zakt,is het altijd de schuld van de examinator...........nooit degeen die examen doet...........
Citeren19.12.20060 likes
sow hee wat een gezeik allemaal
de ene belediging na de andere (vooral die van bevrijdingsdag, kan ik absoluut niet waarderen!!!!!!)
ik vind dat jullie stom bezig zijn, met jullie gepraat, slaat nergens op.....doe eens je ogen open en kijk eens echt naar buiten en om je heen.

een persoon...zonder rijbewijs, daar begon het om... een vrouw, volwassen, met 100 lessen gehad, ja...en...wat dan nog, ze heeft geen papiertje...ik zie er rijden met papiertje die triester zijn en erger rij gedrag hebben
die idd het rijgedrag ook waarschijnlijk hebben naar iemand met papier (denk dat idd iemand zonder papier veel voorzichtiger is)

mijn kinderen lopen niet op de snelweg, dus shir.... rij maar
ook bij mij in de straat mag je rijden

maak je eens druk mensen om de dingen waar je je echt druk om moet maken, papier of niet, als wie dan ook je kind omver zou rijden, ga je dood van ellende, maar als ik me kind naar school breng, kan me dat gevoel ook overkomen!!!
een kind, zomaar ...vermoord...of die drugs die je op de voortgezette onderwijs kan kopen, of de ellende van de gezinnen die met minimaal inkomen moeten rondkomen en nederland geeft weer eens miljoenen aan landen die een "ramp" hebben meegemaakt....kan zo nog uren doorgaan..echt...

maar...heeft toch geen nut, jullie hebben een kans gezien, om nu lekker jullie uit te kuren...wauw, en hoe

er zijn genoeg mensen die rijlessen hebben gehad, die het papiertje niet eens verdienen, er zijn ergere dingen in het leven....en ....in duitsland mag je harder rijden, en ik doe dat ook!!

jeanette
Citeren19.12.20060 likes
Wat jij van mijn bericht over bevrijdingsdag vindt,intresseerd me geen ene reet,jeanette..
Je moet eerst de aanzet tot dit gebeuren eens goed lezen...........
Het ging over iemand,die 180 rijdt in nederland op een weg waar 100 is toegestaan...........en ook nog zonder rijbewijs...
Dus als jij het stom vindt dat daar commentaar op wordt geleverd,en daarbij nog aangeeft dat ze bij jou wel door de straat mogen rijden,is dat niet stom?..ik noem jou reactie DOM.

Advertise here!!

Citeren19.12.20060 likes
HUP Zuurtje...HUP Zuurtje....

Zal ik ff een kerstliedje zingen ?
Citeren19.12.20060 likes
ja idd jean maar ach ja
Citeren19.12.20060 likes
jaja zuur , moet mij n nederlander dan iets over auto rije vertelle????? dat zal wel stom zijn hoor!
Citeren19.12.20060 likes
n zuur je bent zo slim , maar wat hebben de duitsers op de 8. mei ??????
Citeren19.12.20060 likes
braadworstdag whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of ga ik nu voor me beurt

Adverteer hier