sow hee wat een gezeik allemaal
de ene
belediging na de andere (vooral die van bevrijdingsdag, kan ik absoluut niet waarderen!!!!!!)
ik vind dat jullie stom bezig zijn, met jullie gepraat, slaat nergens op.....doe eens je ogen open en kijk eens echt naar buiten en om je heen.
een persoon...zonder rijbewijs, daar begon het om... een vrouw, volwassen, met 100 lessen gehad, ja...en...wat dan nog, ze heeft geen papiertje...ik zie er rijden met papiertje die triester zijn en erger rij gedrag hebben
die idd het rijgedrag ook waarschijnlijk hebben naar iemand met papier (denk dat idd iemand zonder papier veel voorzichtiger is)
mijn
kinderen lopen niet op de snelweg, dus shir.... rij maar
ook bij mij in de straat mag je rijden
maak je eens druk mensen om de dingen waar je je echt druk om moet maken, papier of niet, als wie dan ook je
kind omver zou rijden, ga je dood van ellende, maar als ik me
kind naar school breng, kan me dat gevoel ook overkomen!!!
een
kind, zomaar ...vermoord...of die drugs die je op de voortgezette onderwijs kan kopen, of de ellende van de gezinnen die met minimaal inkomen moeten rondkomen en nederland geeft weer eens miljoenen aan landen die een "ramp" hebben meegemaakt....kan zo nog uren doorgaan..echt...
maar...heeft toch geen nut, jullie hebben een kans gezien, om nu lekker jullie uit te kuren...wauw, en hoe
er zijn genoeg mensen die rijlessen hebben gehad, die het papiertje niet eens
verdienen, er zijn ergere dingen in het leven....en ....in duitsland mag je harder rijden, en ik doe dat ook!!
jeanette