Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

rijles-op zn duits!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
ik denk, als duitser, laat ik ff shir rije! shir heeft wel geen rijbewijs!!!! ik zei tegen haar gwoon rechtdoor( die azo duitsers willen altijd op de snelweg!!!!!) dus , wat doet dan shir???????!!!!!!
ja nederlanders, ( zullen jullie van op kijken) gaat ze gewoon met ne 180-190 over de rondweg( het zijn maar 100 toegestaan) !!!!!ze zullen n u wel zeggen rotmoffen- maar et was toch wel n nederlandse bestuurster! ben ik dan als duitser fout????????????????? nee!!!!!!!!!!!!! nederlanders doen dat he! heb ik net gzien n ik trill nu nog van !!!!!!!!
roger
Citeren18.12.20060 likes
haha roger hoe komt het toch dat jij zonder bumper ryd

shir;)

xxx peetje
Citeren18.12.20060 likes
ach ze is gewoon geslaagd hihihihh nie zeuren grote vriend
Citeren18.12.20060 likes
sorry hoor maar ben ik ff blij dat ik niet bij jullie in de buurt woon.

zal wel weer een ouwe tut zijn maar wat als je wel wat krijgt je hangt voor de rest van je leven. en dat alleennog maar ik het beste geval pfffffff sorry hoor vind het een beetje dom. en dan ook nog doen of het lollig is
Citeren18.12.20060 likes
Ben het helemaal met Mramm eens... Oer-stom !

Jammer dat ik je niet gezien heb, dan had ik even de politie gebeld

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
hoi mram oude trut hahaahah nee hoor dat ben je niet , ik heb zelf in het verleden een zwaar ongeluk gehad en weet echt wel heel goed wat de gevolgen kunnen zijn , ik heb dan wel geen rijbewijs maar heb meer als 100 rijlessen gehad dus weet wel wat ik doe en dat ik 4 x gezakt ben (op het kijken zeggen ze dan nog nooit een ingreep gehad niet bij lessen en ook niet bij examen ) in rotterdam zak je gewoon al als er die dag voor jou te veel zijn geslaagd maar ik zou nooit in de drukte gaan rijden zonder rijbewijs ( je moest eens weten hoeveel mensen al jaren lang zonder rijbewijs rijden )

xxx groetjes shirley
Citeren18.12.20060 likes
hey flair!

moet je ff uit je ramen kijken!!!!! misschien staat iemand in et parkeerverbod! kun je ook de politie bellen! of mischien plast iemand tegen n boom???? bel maar!!!!!! volgende keer zeg ik et gwoon van tevoren. dan maak je toch nog n kans! wat kan de wereld toch leuk zijn , met mensen die niet tegen n grap kunnen!

roger
Citeren18.12.20060 likes
Jezus , wat een verantwoording zeg ,......................

shirley, tik je ook nog het zelfde als je dochter plat word gereden door iemand die gedronken heeft of geen rijbewijs heeft ??????

gr. Hawk
Citeren18.12.20060 likes
he slimme Roger........Als er iemand was aangereden,wat had je dan gezegd..............ICH HAB ES NICHT GEWUST ?

Citeren18.12.20060 likes
shirr bijdeze overhandig ik jou je behaalde rijbewijs

en als je je rijbewijs heb gehaald horen daar bloemen bij

Adverteer hier