Citeren19.12.20060 likes
ok! jullie hebben gelijk!!!!!!!!
maar als jullie mij gwoon zeggen, dat jullie de eigen kinderen op de snelweg sturen, dan zal ik wel zo fair zijn , n n 120 rije! 

roger

roger
Advertise here!! |
Citeren19.12.20060 likes ok! jullie hebben gelijk!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() roger |
Citeren19.12.20060 likes hey hallo toska! mooi onderwerp, he!
kijk meis , n dat zul je misschien niet begrijpen!? ![]() als ik van hamburg naar muenchen moet( dat zijn dan meer dan 1000 km) wil ik niet de hele week op de snelweg zitten!!!!!!!! misschien als NLer wel??? dus ga ik toch met n 200 ??????!!!!!! maar ja jullie in NL of B zijn et niet gewend! jullie hebben die afstanden niet!!!!! dus !!!!! maar als ik hier in NL rij , n ik zie de rijgedrag van NLers moet ik egt kotsen!!!!!!!!!!!!!!!!! dus zuur , ik zal ff kijken wat ik zei, omdat dat wat jij zegt , gwoon stom gelul is !!!!!!!!!!!!!!!!!!! of zuur , vind jij et gwoon dat NLers bij rood over de stoplichten gaan???????? vind jij et gwoon dat NLers niet weten wie dan voorrang had???????? zuur jij moet mij iets vertelle!!!!!!!!! vind ik wel leuk!!!!! n mijn vrouw( shirley dus ) vind et egt niet erg om met mij over de snelweg te gaan met n 250( of meer ) ![]() ![]() ![]() roger |
Citeren19.12.20060 likes hallo ![]() ik als rotterdammer , weet echt wel wat ik doe hoor , jullie horen mij niet ?? jullie horen alleen wat roger zegt , ik heb meer als 100 rijlessen gehad mij zal nooit iets gebeuren , ik weet kan ook altijd een ander zijn fout zijn ik ... zonder rijbewijs stop voor stoplichten en zebra`s en geef de voetgangers wel voorrang ik mag blij zijn dat ik nog leef en weet dus heel goed wat ik doe ![]() ![]() |
Citeren19.12.20060 likes oja zuur ![]() ![]() |
Citeren19.12.20060 likes ow shir?! meer dan 100 rijlessen???!!!!! dan ben jij dus beter dan ik?! maar als ik nou mijn rijbewijs verlies ben ik heel slecht! dus koop ik hem gwoon hier in NL! ben ik toch weer n heel goed chauffeur!? n, ik krijg over de kerst n AMG , dus zuur , zal je ff je kindern niet op de snelweg sturen, aub!?????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.12.20060 likes ja hawk! geef ik je gelijk! kijk hawk , in duitsland mag je zo hard rije als je maar wilt! dus vind ik het gevaarlijk als n NLer met n 100 daar rijdt! ik ben al met n 300 over de snelweg ge gaan n mij is niets gebeurd!!!!!!!! dus ligt et NIET aan die duitsers, et zijn gwoon de NLers die fout zijn , en dat kan ik elk dag zien!!!!!!!!!
je mag wel heel graag met mij n rondje NL rije, hawk , dan zul je et zien n begrijpen!!!!!!!!!!! |
Citeren19.12.20060 likes heyyyy, volgens mij raken er een paar oververhit door dit onderwerp,
ben ik blij dat ik in enschede woon ik heb nog nooit een uur voor het zebrapad gestaan. zou de mentalieteid van de tukkers wel zijn ![]() xxx peetje |
Citeren19.12.20060 likes Ja Roger,
weet dat jullie duiters alles beter, harder mooier en alles thuis hebben ![]() Maar , zolang je welcome ben in Nederland gedraag je er dan ook naar !!! ![]() Wij hebben iets meer verstand dan jullie!!!! ![]() Dus laat een meisjuh niet in een geleende auto rijden !!!!! Ze heeft al zoveel geld uitgegeven aan die 100 lessen ![]() ![]() ![]() En je zal verrekte hard moeten trappen straks als je die snelheden op een fiets wil berijken en geen dag onderweg wil zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O,ja das waar jullie rijden gewoon door zonder rijbewijs ![]() ![]() gr. ![]() |
Citeren19.12.20060 likes O,ja en nog wat !!!
ik rij met jouw geen rodjuh nederland als je het niet erg vind ![]() Heb jaren lang 750 km per dag door Nederland gereden, ken het echt wel ![]() gr. ![]() |
Citeren19.12.20060 likes wil er iemand een valiumpje ???? ![]() |