Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

rijles-op zn duits!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
snake
Citeren18.12.20060 likes
Bijdehante Roger,

Als iemand parkeert waar er een parkeerverbod geldt, of tegen een boom plast , dan breng je niemand in gevaar. Dus dat is een vergelijking van niks!

Als je met die snelheid een ongeluk veroorzaakt dan is de kans heel groot dat je een ander hartstikke dood rijdt !
Dus waar jij het lef vandaan haalt om dit een grap te noemen ?!?!
Citeren18.12.20060 likes
zeg shir , mag ik een keertje meerijden
Citeren18.12.20060 likes
jawel roos jij altijd :d zal ik naar t volgende chatuitje rijden ?

trouwens sta ik net bij jumbo moet ik afrekenen en wat zie ik in mijn portomonee ?? mn rijbewijs
Citeren18.12.20060 likes
in het duits

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
whahah moet je zuinig op zijn hoor shir, ik verstrek niet zomaar een rijbewijs, jij heb hem echt verdiend
Citeren18.12.20060 likes
het is meestal zo,dat die gasten die dronken een auto besturen,of van die snelheidsduivels,er bij een aanrijding er zelf goed vanaf komen.
het zijn meestal de overige inzittenden,of een andere weggebruiker die de dood in worden gejaagd.

dus roger bij je volgende 180km/ph ga dan alleen in je auto zitten.
dan wens ik je een scherpe bocht en een dikke boom toe.
Citeren18.12.20060 likes
dankje zuur! ik rij nu meer dan 20 jaaren!!!!! zonder ongluk!
toch wel eentje , maar was niet mijn schuld! maar ik ga mischien de kerst ff na leipzig ( wel met shir) n dan wil ik wel n 200 rije ( of sneller- moet ff zien dat ik n ander auto krijg) ! heb geen zin om de heele dag op de snelweg te zitten!!!!!!!!! n ik denk dat shir niets tegen had , als ik n 250 of harder ga ( ja nederlanders , die autos zijn r al )! maar zuur ,moet je ff een keer met mij door r,dam rije! zie je mensen die heel raar doen! bij rood over de straat, met n 100 door de stad ezv>!!!!!!! en ik denk dat et NL ers zijn met rijbewijs! leuk he ?
dus ik vind die reakties van sommigen mensen hier,maar gezeik!!!!!

roger
Citeren18.12.20060 likes
ben ik blij dat ik veilig in belgie zit want voor je het weet ben je omver gereden
dacht dat enkel hier wegpiraten waren maar dit is dus overal zo. ik hoop dat er geen kind of wie dan ook het slachtoffer wordt van dit machogedoe. en het maakt niet uit of je dronken bent of niet, je speelt met levens van anderen. een collega van mij is haar man verloren door een chauffeur die onder invloed van drugs was

groeten

toska
Citeren18.12.20060 likes
Ja Zuurkool,

Je heb hele volkstammen die het nooit leren.

Lachen voor dit soort ondoordachte mensen !!!

Man vader is op die manier om het leven gekomen.
Zat er ook langs , chaffeur leeft nog steeds ,…….. en ik moet mijn vader al 14 jaar missen

Dus van mij mogen ze allemaal hangen als ze zo bezig zijn

gr. Hawk

Adverteer hier