Citeren30.01.20120 likes
so freak jij was nog laat op

Hier is het een beetje wit van kou en sneeuw
, dus ik kan me voorbereiden op een sneeuwgevecht

Advertise here!! |
Citeren30.01.20120 likes so freak jij was nog laat op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20120 likes Bereid jij je maar goed voor, want kan zo gebeuren dak jou in smeer met sneeuw, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Indd, was een beetje laat geworden gisteravond ![]() |
Citeren30.01.20120 likes ja en, ik ben er niet bang voor hoor freak, en je moet me eerst nog maar te pakken zien te krijgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20120 likes Freakske je moet wel iets beter opletten ![]() ![]() Heb je weer al een sneeuwbal te pakken in je bek ![]() ![]() Ik hoef niet te rennen, je kan me niet eens bijhouden ![]() Maar ik ga snel naar binnen mij te koud buiten ![]() |
Citeren30.01.20120 likes het is koudd ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.01.20120 likes Veuls te koud...sneeuw verdwijnt al hier... ![]() |
Citeren30.01.20120 likes Te pakken krijgen gaat wel lukken, heb namelijk mijn snow boots aan getrokken, dus ik ben sneller dan jou, Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Indd, tis egt koud, maar jij zat tog voor de open haard, Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20120 likes Bella, je kunt wel goed mikken ![]() ![]() Maar pas maar op, freakie heeft zijn super snelle snowboots aan getrokken, dus ik haal je zo weer in, en dan zal ik je ff lekker in smeren met sneeuw ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20120 likes Koud?... ik heb nog geen ijs beren gezien met geiten wolle sokken aan, shir ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20120 likes ik zag hier net een ijsbeer met sjaal,muts en wanten aan zn poten lopen freak ![]() |