Citeren31.01.20120 likes
hahahaha, je weet niet half hoe ik me al voorbereid op ons sneeuwballen gevecht, ik zou maar een beetje oppassen met je grote mond
dat zie ik ook wel bij het touwtrekken

Advertise here!! |
Citeren31.01.20120 likes hahahaha, je weet niet half hoe ik me al voorbereid op ons sneeuwballen gevecht, ik zou maar een beetje oppassen met je grote mond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20120 likes Pas op bonn wat je hier typt misschien meen hij het ook nog,hij is zelf ook voorbereid wat er komt kijken hier en daar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.02.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.02.20120 likes qolf, ik ben niet bang voor freak hoor, hij heeft een grote mond maar ondertussen een heel klein hartje, dus dat komt helemaal goed ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.02.20120 likes bbrrr..die wind is snij-koud,je ken het echt merken dan het nu echt winter is!!
idd Bonn houden zo ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.02.20120 likes wolf, thanks ![]() ![]() |
Citeren03.02.20120 likes Zo nu ligt er te veel sneeuw Bonn,Freak,Bella en Mramm we kunnen beginnen met een sneeuwpop of we gaan sleeen helemaal geweldig; te gek;super en ook schaatsen wat willen we nog meer een lekkere kopje hot chocolade melk of wat anders en gaan met die banaan!!
fijn weekend handd & zoennn |
Citeren04.02.20120 likes 5 cm sneeuw en alles ligt weer plat ? pfffff ! was ook geen winter te verwachten in january of february ?? NS staat stil , geven geen info , zoo druk hebben ze et ?geen treinen meer , snelwegen dicht , zooo kennen we et elk jaar ! was niet niet te verwachten dat de winter komt !?elk jaar dat zelfde gezeik ! ![]() |
Citeren04.02.20120 likes Zo hier zijn ze vol-op sleeen van de dijk af en ook sneeuwpoppen maken als er hier en daar nog sneeuw ligt maar dat doen ze goed hier en ook schaatsen...,tja Roger ze hebben altijd wat te zeiken hier in Nederland maar over is er wat[idd Roger]
sneeuw vol weekend ![]() |
Citeren04.02.20120 likes Wolf ![]() ![]() Zo met het zonnetje erbij is het heerlijk en gezond. Knuff en een fijn weekend |