Citeren07.11.20110 likes
De lekkere dgn zijn voorbij,wordt het nu echt kouder komt de winter,tijd voor krabben op de ramen

Advertise here!! |
Citeren07.11.20110 likes De lekkere dgn zijn voorbij,wordt het nu echt kouder komt de winter,tijd voor krabben op de ramen ![]() ![]() |
Citeren07.11.20110 likes Inderdaad, s,morgens weer krabben ![]() ![]() ![]() Maar weet je, ik heb nergens last van, want mijn auto staat binnen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.11.20110 likes pfft,mannen zijn toch echt wel watjes hoor...
wanneer een ijsbeer een ijspegel aan zijn neus heeft hangen,dan ist pas koud ![]() |
Citeren08.11.20110 likes Weetje Babsie ik zet de auto gewoon in de garage dan hoeft ik niet te krabben,dat zou ook kunnen!!Ik zet de auto lekker is de kou als het misschien een hele echte winter wordt,maar dan nog hoef ik niet te krabben,dat ligt eraan wat voor soort men rijdt ![]() ![]() |
Citeren09.11.20110 likes ik hoef nooit te krabben,heb geen auto ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.11.20110 likes NIET Babsie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.01.20120 likes Waarneer gaat het sneeuwen ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.01.20120 likes Ik hoeft ook nooit te krabben Babsie want het zelf een garage om de auto daarin te rijden en als de auto buiten staat hoeft ik ook nooit te krabben ![]() fijn weekend |
Citeren27.01.20120 likes Kunnen jullie goed tegen de kou,heerlijk ijs weer hopelijk dat er ook een pak sneeuw valt kunnen we weer eens een sneeuwpop maken en als jullie nog weg mogen of moeten rij voorzichtig het zou glad kunnen zijn ![]() prettige weekend |
Citeren27.01.20120 likes Sneeuw voor een weekje ![]() Ik hoop wel dat het weer niet te slecht zal worden. Móet over een gevaarlijke dijk naar mijn werk ![]() Fijn weekend allemaal , met heerlijk weer ![]() |