Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

pprrr wordt weer koud,

Advertise here!!

Citeren27.01.20120 likes
inderdaad babs, hier zijn de zwemleraar altijd als de kinderen smorgens om 7.00 in het buitenbad zwemles hadden en zeiden dat ze het koud hadden, waar zien jullie de ijsberen dan?

Maar voor mij hoeft de winter niet meer
Citeren27.01.20120 likes
Die komt nog wel, wil -15 graden worden
Citeren27.01.20120 likes
nou ik ben bang dat we dan nog geen ijsberen zullen zien freak, en ik ben geen watje, heb al strenge winters overleefd met werken, gewoon thermobroek en shirt eronder en klaar is bonn voor werken
Citeren28.01.20120 likes
Pssssssssssst, niet verder vertellen, maar ik ben een beetje een kou kluun, Bonn
Citeren28.01.20120 likes
Neem dan een drankje Freak in je binnenjas dan blijf je warm ,anders zou ik Bella ff bellendie hou je wel warm of toch iemmand anders Freak en waarneer gaan we sleeen,nog steeds niets van jullie gehoort!!Laat maar die sneeuw komen en de kou kunnen misschien wel schaatsen of sleeen,ik ga ervoor en jullie...

fijn weekend

Advertise here!!

Citeren28.01.20120 likes
ach freak dat was ik ook altijd maar sinds ik bij de post werk heb ik nergens meer last van dus misschien ook maar een baantje als postbezorger nemen
Citeren28.01.20120 likes
Laat mij maar gewoon als koerier werken, lekker kachel in de auto op de hoogste stand, Bonn.

Heey Wolf, misschien dat er volgende week sneeuw komt, laat je het weten als ik er klaar voor ben
Citeren29.01.20120 likes
Wolf ik freakske warm houden
Hij mag Bella warm houden
Openhaard aan dekentje erbij, warme chocola wat wil Bella nog meer
Ik wil wel een sneeuwval bij jullie in je nek gooien
Fijn weekend nog knuf Bella
Citeren29.01.20120 likes
Pas maar op dat ik geen sneeuw ergens achter gooi, beertje
Citeren29.01.20120 likes
What ha daagt jij mij nu uit
Ik ben goed in gooien hoor freakske

Adverteer hier