Citeren23.04.20060 likes
ok gedaan ben binne geweest, deed me goed ondanks ik me schuldig blijf voelen( maar dat lijkt me niet meer dan logisch he)
dikke kusss kirsten!
dikke kusss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren23.04.20060 likes ok gedaan ben binne geweest, deed me goed ondanks ik me schuldig blijf voelen( maar dat lijkt me niet meer dan logisch he)
dikke kusss kirsten! |
Citeren23.04.20060 likes Dag mijn lieve kleine engel van mijn Hart, ![]() Ik wou je gewoon laten weten, dat ik het super mega moedig vind van je, wat je hier hebt gedaan!!! Toppie...;) Zoals ik je al heb gezegd...iedereen liegt wel eens, en degene die zegt dat hij of zij dat nog nooit heeft gedaan mag nu een steen werpen...Alleen mag je niet met je liegen mensen kwetsen!!!!Ooh, het leven is niet makkelijk maar ook niet moeilijk, als je de hulp van je vrienden en familie aanvaard. Iedereen heeft nood aan een knuffel, een gesprek, een maatje en als je niet op je vrienden kan rekenen, dan zijn het niet je vrienden! Dan ben je beter af zonder... Hier heb je echte vrienden, mensen die het goed met je menen, heb ik ook ondervonden toen ik een jaar geleden met een groot probleem zat, toen hebben zij ook mij hier enorm geholpen...Daarom vergeet ik nooit die mensen en diegene die weten waar ik het overhebben, zullen zich nu aangesproken voelen, maar die mensen zitten in mijn hart!!!! Daarom lieve Kirsten, het leven is te kort en te mooi om je schuldig te voelen, gooi het van je af en ga door met je leven...Mensen die het goed met je menen, zal je niet verliezen... Een hele dikke knuffel en zoen, ![]() snoop xxxxxxx |
Citeren23.04.20060 likes Mooi gezegd snoop en helemaal de waarheid.
Groetjes, Anita |
Citeren23.04.20060 likes snoop heel erg bedankt met je reactie hier, en je meel he!
je segt het heel goed allemaal egt, alleen heb het natuurluk wel tijd nodig ik kan niet meteen hup weg schuldgevoel doen( zou ok niet kloppen he?!) ga egt aanmeself werken en daarbij ook hulp zoeken, wat ik nu begin in te zien sijn al wat dingen waar ik ook erg mee sit, dingen die ook al wat langer geleden sijn gebeurt maar ik heb dat nooit kunnen verwerken omdat ik het nooit heb uitgesproken ik was altijd besig anderen mensen te helpen en hun verdriet mee te dragen, en self durfd eik nooit wat te seggen, ik vertelde altijd alleen de leuke dingen aan andere mensen van wat ik meemaakte en doordat ik duz alles voor meself hield kon ik daar op gegeven moment niet meer tegen en ben ik in plaats van mensen in vertrouwen te nemen en dat te vertellen dingen gaan versinnen! heb er super van geleerd want wat voor schuldgevoel je hiervan krijgt is niet te beschrijven, want ik heb egt mensen gekwetst en dat vind ik heel erg, dat is gewoon iets wat nooit had gemogen en nu ook egt niet meer sal laten gebeuren! kusss kirsten! |