Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

pijn in me hele lichaam

Advertise here!!

Citeren22.04.20060 likes
kirsten een kat maak raren sprongen als ie in het nouw zit dus maak je niet druk wat de mensen zegen -van je fouten leer je en die maken wij allemaal dus kop op kirsten je heb nog een heel leven voor je maak er wat van en deze fout maak je niet meer hoop ik xxxxx snake- sambal
Citeren22.04.20060 likes
1 ding weet ik seker sambal ik sal nooit meer liegen!!! ik weet nu wat dat met je doet!!! en wil het nooit en nooit meer doen, dat heb ik wel geleerd!!
kuss kirsten!
Citeren22.04.20060 likes
ik hoop het voor je dat je wat geleerd heb .maar maak je niet druk meisje je heb het verteld en dat is al heel wat .dat doen er niet veel en dat je ouders niet boos zijn kan ik me goed voor stelen dat zou het nog ergen maken ze begrijpen je echt wel en zijn denk ik blij dat je het vertelt heb aan ze. praat meer met ze als dat kan lucht je hart : gooi het op tafel als er wat is up:en blijven komen als dat kan
Citeren22.04.20060 likes
ja me ouders weten het ensijn idd blij dat ik het hun heb verteld, maar ik heb nual reactie van twee vrienden van en 1 reageert erg goed, net als jullie maar de andere is een vriendin uit me klas en die reageert niet op me ja alleen op de varag of se me meel had gelesen en toen ik ff weg was en weer trug, se segt er niks over, asl ik erna vraag.... ben bang dat ik haar kwijt ben nu!
en nu nog de rest waaar ik de reacties van moet krijgen!
ik snap de reacties van iedereen wl, ik heb er self voor gezorgt duz ja!

kuss kirsten!
Citeren22.04.20060 likes
kirsten zij weet ook niet hoe ze moet reageren is voor haar ook schrikken laat het maar even je heb het vertelt kijk maar wat ze er mee doet denk eerst maar eens aan je zelf;)xxxxxx

Advertise here!!

Citeren22.04.20060 likes
Ach Kirsten meisje blijf jij maar komen op kletsen. Ik zat op die leeftijd ook met mezelf in de knoop.Maar je komt er wel uit hoor en zeker met de nodige hulp en de steun van je ouders.Sterkte en dikke knuffel baby44
Citeren22.04.20060 likes
kirsten laat je ouders kletsen eens zien betrek ze er in. kunnen ze zien dat wij niet raar zijn.

en ik ben echt trots op je hoor. vind dat je de goede stappen zet.

liefs mram
Citeren22.04.20060 likes
Hoi kirsten,

vaak als je niet goed in je vel zit ga je dingen verdraaien of liegen, maar juist als je het moeilijk hebt moet je proberen om eerlijk te zijn hoe moeilijk het ook is, en ik hoop dat je net zo goede band hebt met je ouders als ik heb dan kun je ze gewoon eerlijk alles vertellen en ze om hulp vragen zonder dat ze boos worden. Want als jij hun eerlijk alles verteld dan zijn ze eerder bezorgd dan boos een natuurlijke schrikreactie maar wees eerlijk naar je ouders mentor en andere hulpverleners in je omgeving alleen dan kunnen ze je helpen juiste hulp heb je nodig om door te kunnen gaan en je eigen ik te vinden.

mocht je met me willen praten klop gerust aan, maar wees eerlijk voor jezelf naar je ouders toe hun zijn een hele belangrijke schakel om jouw te kunnen helpen, en probeer eerlijk te zijn naar anderen toe. Want vertrouwen is de belangrijkste basis voor hulp samen met eerlijkheid

lieve groetjes simba1
Citeren22.04.20060 likes
Kom uit die put Kirsten er zijn heel veel mensen en dieren die vanje houden

daar ben ik er 1 van +Dribbel en Kippy en nog vele meer
Citeren22.04.20060 likes
hoi kirsten;)

waarschijnlijk hebben we allebei niet echt lekker geslapen je ben weer druk bezig hier als je moeder wil mag ze me zeker bellen ik kan goed begrijpen dat je moeder dat zou willen ik heb er geen problemen mee maar dat weet je wel want je zegt zelf al dat je dat heb gezegt en ja ze werden niet boos ,kirsten boos worden helpt bij dit soort dingen ook niet zijn moeilijke dingen die de tijd nodig hebben om door te dringen mensen zullen heus wel na een paar dagen meer er over tegen je gaan praten maar wees blij dat je nu hier bent en alles er uit heb gegooit anders duurde het mss nog langer en word het nog moeilijker je mail heb ik nog niet gelezen want ik ben net waker en zag dit allemaal , ik zal je mail straks lezen groetjes shirley xxx

Adverteer hier