Citeren29.03.20080 likes
jha ben ik ook wel blij om hoor
moest er ook wel ff tussen uit hoor ookal maar voor 1 nacht
dikke kussssssss
moest er ook wel ff tussen uit hoor ookal maar voor 1 nacht
dikke kussssssss
Advertise here!! |
Citeren29.03.20080 likes jha ben ik ook wel blij om hoor
moest er ook wel ff tussen uit hoor ookal maar voor 1 nacht dikke kussssssss |
Citeren29.03.20080 likes Wilmaaaaa het is verf week geweest denk ik,ik heb mijn haren ook al geverfd met highlights.maar goed dat je even aan je zelf hebt gedacht en weg bent gegaan.Hvj als vriendin,dikke kusss en knuff Bonn en een heel fijn weekend nog en pas goed op jezelf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20080 likes Bonnekeeeeeeeeeee...lijkt er dan wel op jha ![]() ![]() |
Citeren29.03.20080 likes jij trouwens ook nog een heel fijn weekend bonneke ![]() |
Citeren29.03.20080 likes Ik mis jou ook heel erg Wilma,maar we zullen elkaar vast snel wel weer spreken binnenkort op scroll,kuss en knufff zal je mail straks lezen,dankjewel alvast met of zonder tekst?? hahahahahhahahahahahahahaha |
Advertise here!! |
Citeren29.03.20080 likes whwhahahahahahah als goed is heb je het weer 2x een x zonder en 1x met tekst ik weet niet wat dat is ik word daar echt zo niet goed van he en weet nie hoe dat komt ![]() Dikke kussssssssssssssssssssssss |
Citeren29.03.20080 likes ik weet het ook niet,maar het komt uiteindelijk wel over lieve Wilma,alleen jammer dat je er 2 keer druk mee bent,dikke kuss en knuff Bonn |
Citeren30.03.20080 likes o bear best wel benieuwd naar al die mooi gekleurden haaren ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.03.20080 likes mag ik dan je haren verven bear??? hahahahahhahahaha dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.03.20080 likes whahahahah bear welke kleur ga jij het doen dan ![]() |