|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Wilma,ik ben geblesseerd geraakt donderdagavond met een salto maken,en heb waarschijnlijk een scheurtje in mijn meniscus en dat doet verdomd pijn,maar verder gaat het goed hoor.
Ennuh visser ik hou inderdaad van plagen en dollen maar niet van iemands pijn en of verdriet maar goed,maakt niet uit hoor
Fijne zondag en kuss en knuff Bonn |
lieve bonneke,
das niet zo fijn natuurlijk he en dat doet indd wel verdomd pijn
ik heb het zelf nooit gehad maar me moeder wel en die heeft nog wat met haar knie waardoor ze er gewoon altijd last van blijf houden Heel veel beterschap he  Dikke kusssssssssssss mis je enne ik ben gister alsnog naar dat feest geweest een vriendin van me haar zus was ziek en ging er dus nie heen en toen kreeg ik haar kaartje
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je bent een hollandse neem ik aan kan je hoop verwachten zonder dat er kwaads mee word bedoeld fijne zondag gewenst
zit dit weekend ook niet lekker in mijn vel maar komt wel weer goed |
goedenmorgeeeeee allemaal
op de vroege maandag morgen
hebben jullie fijn weekend gehad ik wel hoor |
Anonymous Undefined 65739 berichten Goeiemorgen lieve Wilma,nee ik heb niet zo goed weekend gehad,kon geen kant op,maar fijn dat jij wel een goed weekend hebt gehad.Ik weet dat je vandaag een zware dag zal krijgen en daarom wil ik je bij deze heel veel sterkte wensen en een dikke kusss en knufff Bonn |
|
goedenmorgen lieve bonneke
jha dat snap ik met krukken kun je geen kant op en kan je zelf haast niks doen.......ik ben vandaag hele dag vrij maar was om 5 uur al wakker........met een niet zo leuke mededeling dusja
Kussssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma weet ik had ik al gelezen van je kussss en knuffff en heel veel sterkte vandaag kussss en knufff en hvj als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten als je er goed mee geoefend heb dan lukt het wel om je voort te bewegen op krukken alleen nu toeschouwster en geen actieve sportster |
zo he je topic loopt wel goed :D alles goed met jou bonneke :P
met mij gaat het prima... kan ik me nog aanmelden voor je fanclub :P
groetjes Rick Rick |
heeej rick jij ook hier
|
|