Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.03.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben hier waar ben jij nu???? hahahahahahahahahaah kussssssssss en knufffff

Babsssssssssssssss jij ook een kuss en knufff
Citeren05.03.20080 likes
nou bonn ik ben hier (thuis in me slaapkamer :tongue en jij dan...? whahahahahahahahahah

Ja indd babs ik was vanmorgen ook ff goed chagerijnig hoor maarjha

Kussssssssssssssssssssssssssss bonn en babs
Citeren05.03.20080 likes
Wilmaaaaaaaaaaaaaaa ik ben hier hahahahahahahah thuis in de woonkamer en jij dan .....????

Lig hier weer helemaal dubbel hahahah kusss en knufff Bonn
Citeren05.03.20080 likes
ik ben hier bonn op forum en nog ffies thuis in me slaapkamer moet zo trainen

ahahahha ik ook hoor

Dikke kussssssssssssss mis je bonn
Citeren05.03.20080 likes
wowwwwww Wilma en ik ben hier ook op forum hahahahah kom straks nog wel heel effe chatten denk ik,maar eerst mijn dochter eten geven,die komt zo thuis van sporten

Veel plezier met je training,dikke kussssssssss en knufffff ik mis je ook lieve Wilma

Advertise here!!

Citeren05.03.20080 likes
owww bonn ik moet nou weg om te trainen
mis jou ook heel erg lieverd dikke kusssssssssssssssss
Citeren07.03.20080 likes
ik wil jullie allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend wensen morgen eindelijk de 1e competitie wedstrijd en heb er al helemaal zin in

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren07.03.20080 likes
hup Friesland voor de voetballende meiden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx
Citeren07.03.20080 likes
whahahahahahh visser we verliezen toch we moeten tegen de nr3 en de trainer is ook dom die denkt dat ropta boys in anjum is terwijl dar oosternijkerk is en hij gelooft ons maar niedusjah word morgen wat
Citeren07.03.20080 likes
er bestaat een adresboek van elk district wilma dat van jullie is Noord en is in het bezit bij het bestuur zo ben ik duidelijk geweest hahahahah

Adverteer hier