Citeren03.03.20080 likes
hahahaah ik zal je een dekentje brengen voor het geval je het koud krijgt hahahahahaha kusssssssssssss en knufffffffffffffff en hoop voor je dat het je toch nog lukt om een kaartje te krijgen
Advertise here!! |
Citeren03.03.20080 likes hahahaah ik zal je een dekentje brengen voor het geval je het koud krijgt hahahahahaha kusssssssssssss en knufffffffffffffff en hoop voor je dat het je toch nog lukt om een kaartje te krijgen |
Citeren04.03.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar ben je,ik mis je zo,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren04.03.20080 likes bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben hier waar ben jij...? mis jou ook
Dikke kusssssssssssssssssssssss enne ik heb geen kaartjes kunnen krijgen ![]() |
Citeren04.03.20080 likes ik ben hier waar ben jij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.03.20080 likes ik ben hier bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.03.20080 likes Ik ben hier ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.03.20080 likes ik ben nu hier en jij....? rond die tijd gister was ik allang met de trein vertrokken |
Citeren05.03.20080 likes ennuh waar ging de trein heen Wilma hahahahahah maar je was vanochtend wel zeer vroeg hahahahaha,goeiemorgen en een hele fijne dag meis,kuss en knuff Bonn |
Citeren05.03.20080 likes uuhmmm weet ik nie meer ![]() ![]() en jha was vroeg wakker om kwart over al de hond was weer zo bezig en ik was de gene die wakker werd daardoor en de wekker zou anders tussen kwart voor 6 gaan en 6uur dusjha dacht blijf dan maar wakker he ![]() Jij ook een hele fijne dag kussssssssssssssssss |
Citeren05.03.20080 likes jeemig wilmaaa ik zou die hond met harlekinoooo meegeven wat een vervelsnd beest ![]() maar dikke kus en knuf van babs ![]() |