Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.03.20080 likes
visser pleisters waarvoor??? om me mond dicht te plakken of zo??? Als ik hier een week niet zou komen zou je me nog gaan missen volgens mij visser hahahahahaha maar wees gerust de goeie periode komt er weer aan en dan lig ik lekker veel aan het zwembad,heb de abonnementen alweer besteld eind april is het weer zover hahahaah kusssssssss en knufffffff en fijne zondag voor iedereen
Citeren02.03.20080 likes
wel nee visser ik denk dat de beste oplossing is juist meer
Citeren02.03.20080 likes
missen is een groot woord zal misschien ff zijn maar dan slijt het toch wel zie maar hoeveel je er niet meer ziet eerst vind je het vervelend dat ze er niet meer zijn maar waait vanzelf over fijne zondag gewenst
Citeren02.03.20080 likes
ow lekker dan visser ik d8 dat ik toch wel speciaal voor je was hahahahah en dan noem je me een overwaaier lekker ey hahahahahahaah kussssssss Bonn
Citeren03.03.20080 likes
ik klets ff mee met viske en wilma kinootjes en met Bon !
klets klets klets
fijne dag hoor van Babs xxxxx

Advertise here!!

Citeren03.03.20080 likes
ey goeiemorgen lieve Babs,klets ik gezellig met jou mee hahahahaha,jij ook een hele fijne dag en een hele goeiemorgen kusssssssssssssss en knufff Bonn
Citeren03.03.20080 likes
ik hoop dat jullie een fijne maandag hebben gehad en een heel fijn weekend,kusss en knuff Bonneke
Citeren03.03.20080 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ikheb wel goed weekend gehad en jij...?
weetje he ik moet deze week gwn hele week naar school maar ben maandag alweer de hele dag vrij ze gaan zeker allemaal naar piratenfeest zaterdag en dan weten ze nu al dat ze 2 dagen nodig hebben om bij te komen maarjha ik vind lekker nie erg

Kusssssssssssssssssssssssssssssssss
Citeren03.03.20080 likes
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Wilma dat is gaaf,ga je ook naar piratenfeest dan?
Maar ons weekend was ook heel erg leuk maar gewoon lekker rustig omdat ik een paar dagen naar mijn zus was geweest en de kids daar helemaal kapot van waren en moesten weekend helemaal bijtanken.
Ik mis je en hoop je snel weer te spreken,dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren03.03.20080 likes
jha zeker gaaf......ik denk het niet want hier in de buurt waren geen kaartjes meer te krijgen ervoor dus moet nog maar ff zien of ik nie nog aan kaartje kan komen hoop het wel anders ga ik wel voor de deur zitten hoor ik het ook tis maar paar straten verderop dusja

Adverteer hier