Citeren07.12.20110 likes
bella, dank je wel meis, jij ook een hele fijne woensdag, dikke kus en knuffel

Advertise here!! |
Citeren07.12.20110 likes bella, dank je wel meis, jij ook een hele fijne woensdag, dikke kus en knuffel ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.12.20110 likes Hey das waar ook, jaar is bijna voor bij, dus Bonn ![]() ![]() ![]() Maar Bonn, weet je, ik zal ook het hele nieuwe jaar lief voor jou zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jij ook een fijne woensdag, Bella.....knuff, kuss ![]() |
Citeren07.12.20110 likes dat is je geraden ook freak, want ik hoef maar te bellen en je gaat alsnog mee hoor ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.12.20110 likes goeiemorgen lieve kletsers, ik wens jullie allen een hele fijne werkdag toe. Pas op als je de weg op moet, want er wordt gewaarschuwd voor zeer harde wind/storm
Dikke kus en knuffel ![]() |
Citeren09.12.20110 likes goeiemorgen allemaal, ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend toe, dikke kus en knuf ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.12.20110 likes goeiemorgen allemaal, en voor iedereen een fijne werkweek gewenst, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren13.12.20110 likes Goeiemorgen, Bonn......werkse vandaag.. kusies, knuffies. ![]() By the weg, goeiemorgen allemaal ![]() ![]() |
Citeren13.12.20110 likes goeiemorgen lieve freak, het waait erg hard, ik hoop dat ik met de fiets op de weg kan blijven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.12.20110 likes Tuurlijk Bonn, heb hem nog niet uit gehad van daag, maar dat veranderd vanaaf wel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.12.20110 likes word die boxer nooit gewassen dan? je hebt hem al dagen aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |