Citeren04.12.20110 likes
freak, morgen de grote dag voor jou, blijf je hier of ga je mee in de zak van zwarte piet.....

ik weet het inmiddels

Advertise here!! |
Citeren04.12.20110 likes freak, morgen de grote dag voor jou, blijf je hier of ga je mee in de zak van zwarte piet..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20110 likes Ik zit nog te twijfelen, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() Als ik in die zak van zwarte piet mee moet, kan ik helemaal niet lief meer zijn voor jou. ![]() ![]() ![]() Maar zou ik er morgen avond niet zijn op forum, dan weet jij waar ik zit. ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20110 likes Goeiemorgen, yoehoeeee, ben jij al wakker Bonn? ![]() ![]() Fijne dag gewenst, kussiessssss. ![]() ![]() |
Citeren05.12.20110 likes goeiemorgne freak, ben allang wakker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.12.20110 likes goeiemorgen, ik wens jullie een fijne dag toe, het is pet weer...... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.12.20110 likes Goeiemorge Bonn,
Bye de way, ik heb geluk gehad, de zak van piet zat nokkie vol, dus ik paste er niet meer bij in. ![]() ![]() ![]() Kijk je uit voor uit de lucht vallende ballen, Bonn? ![]() ![]() ![]() Fijne dag, kussiesss ![]() |
Citeren06.12.20110 likes freak, nou heb jij even geluk dan ![]() ![]() |
Citeren06.12.20110 likes Bonn, ik blijf wel lief voor jou, want ik ben bang dat er nog pieten achter blijven, en als die hun zakken niet vol hebben, hek nog de kans dak mee moet na spanje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Truste dikke kuss, knuff ![]() |
Citeren07.12.20110 likes inderdaad freak, hou dat maar goed in je achterhoofd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.12.20110 likes Freakske kom op dat ga je toch wel volhouden ![]() het is bijna 31 december dus dan is het hele jaar voorbij ![]() ![]() ![]() Bonneke dikke knufff en een fijne woensdag Ik wens de rest ook een hele fijne dag ![]() |