Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.12.20110 likes
Nou , heb iets heel stouts gedaan, Bella
Indd, anders ga ik dat pesten van jou ook nog missen, Bella
Citeren02.12.20110 likes
nou ik weet het echt nog niet, misschien zie ik de sint en zijn pieten zondag, maar anders heb je pech freak.............
Citeren03.12.20110 likes
Zondag pas, Bonn.Is het dan niet te laat voor mij? Als ik dan mee moet, ga jij mj dan niet missen.
Citeren03.12.20110 likes
Ik heb sinterklaas net gesproken
Heb een goed woordje voor je gedaan freakske

Als jij extra lief voor bonneke en bella bent, dan hoef jij niet mee naar spanje
Ik heb daarvoor wel zwarte piet een kusje op zijn wang moeten geven dus je heb wat goed te maken freakske

O, ik zal plantje ook in het grote boek staan, maar ik heb ook voor jou gezorgd hoor lieve plant
Jij mag ook gewoon hier blijven
Citeren03.12.20110 likes
ja maar bella ik ben ook hele jaar al braaf he
braver dan my kom je ze haast niet tegen hoor .....net freek dan
whaaaaaaaaa

Advertise here!!

Citeren03.12.20110 likes
nou sinterklaas heeft mij vandaag toch echt iets anders laten weten hoor bella, en over koffie heb ik niets gehoord, dus koffie jij hoeft je geen zorgen te maken, maar freak moet zich wel zorgen maken..........
Citeren04.12.20110 likes
Bella, ik zal het goed maken met jou, en Bonn.

Bonn, ik maak me geen zorgen, heb sinterklaas ervan overtuigd dat ik heel lief voor jou zal zijn in het nieuwe jaar, dus de kans is dak niet mee hoef.
Citeren04.12.20110 likes
lieve freak, ik heb sinterklaas gesproken en heb een goed woordje voor je gedaan, je hoeft niet mee, maar je moet me wel beloven dat je altijd lief zal blijven doen tegen mij.......
Een hele goeiemorgen en ik wens iedereen een fijne zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren04.12.20110 likes
Ik beloof het jou, Bonn.
Goeiemiddag, dikke kuss, knuff.
Citeren04.12.20110 likes
pffff,ik mot nog 1 dag lief zyn
tjeee valt niet mee hoor

Adverteer hier