Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren15.09.20110 likes
Bonneke, knuffff

Ik hoop dat je fiets weer gemaakt is, want is geloof ik echt flink balen als je hem zoveel nodig heeft.
Maar ik ga er zo weer vandoor, misschien tot later.

X Bella
Citeren15.09.20110 likes
nou ik kan je sterker vertellen, ik had hem terug, zag er goed uit, maar ik voelde toch iets in mijn achterwiel, de spaken moesten nog goed gespannen worden en daar zou ik morgen voor terugkomen. Ik mijn werk doen, en naarmate ik meer ging fietsen hoe zwaarder het ging, uiteindelijk toen ik klaar was, constateerde ik speling in mijn achterwiel, en 13 spaken los, dus ik weer naar de fietsenzaak, heb mijn fiets wederom achter moeten laten, en morgenochtend is die weer klaar. Dit is al bijna een week aan de gang, krijg hem weer terug en als ik klaar ben kan ik hem weer wegbrengen, ik zit gewoon met stress op die fiets, denkend van als die fiets mijn ronde maar haalt, is toch niet normaal, ik heb een dure fiets
Citeren17.09.20110 likes
pfff bonneke, je zou haast de fiets in de gracht gooien
Maar ja om je werk nou te voet te gaan doen is niet om te doen
Maar ik hoop dat hij volgende week weer gewoon normaal fiets.
Anders mag je echt mijn fiets komen halen

Knufff Bella
Citeren17.09.20110 likes
lieve bella,

dat vind ik heel lief van je dat ik jou fiets mag lenen, maar mijn eigen fiets moet gewoon goed gerepareerd worden, het was een dure fiets en ruim een jaar oud, ik heb verdorie 2 jaar lang op een goedkope fiets gefietst, nooit problemen mee gehad, denk je een goede dure fiets te kopen en die is met goed fatsoen met een jaar kapot. Of die fietsenmaker heeft er geen verstand van, maar ik blijf bij hem terugkomen net zolang dat mijn fiets weer goed is.
Fijn weekend meis, dikke kus en knuf
Citeren17.09.20110 likes
Bonneke, pas een jaar oud?
Mijn fiets is al 10 jaar oud denk ik, maar doet het nog goed.
Maar ik snap best dat je hier van baal.
Denk je dat je iets goeds gekocht heb, en valt het tegen.
Als die fietsenmaker er geen verstand van heeft moet hij maar snel een andere baan gaan zoeken.
Jij ook nog een fijn weekend, Kusss

Advertise here!!

Citeren17.09.20110 likes
zo denk ik er ook over, mijn man en ik zien zelfs dat het nu nog steeds niet goed, de ene spaak zit dieper in het schroefdraad dan de andere, dus je kan de klok op gelijk zetten, dat binnen een week weer spaken loszitten, pff kan nu al tegen volgende week opzien.
Maar ik ga slapen lieve bella, welterusten, dikke kus en knuf
Citeren18.09.20110 likes
Bonneke hallo,

Heb je een gezellige zondag gehad?
Ikke wel was hier ook wel lekker weer
ik hoop dat je morgen weer lekker je werk kan doen, en dat die fiets gewoon weer lekker en soepel loop.
Fijne zondag avond en tot snel,

Knuff Bella
Citeren18.09.20110 likes
lieve bella,

ik ben op maandag altijd vrij, ik werk van dinsdag tot en met zaterdag. Maar we hebben wel een rustige zondag gehad, ik heb het rustig aangedaan in verband met mijn enkel, dat gaat weer redelijk, maar heb last van mijn schouder, ik denk dat het een beetje overbelast is, het is zwaar werk wat ik doe. Maar goed ik kijk wel wat ik morgen met mijn fiets ga doen, misschien dat ik mijn fiets dinsdag gewoon gebruik, en hem dan weer terug breng of woensdag, moet ik nog even over nadenken.
Ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren20.09.20110 likes
goeiemorgen lieve kletsers, ik wens jullie een fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren21.09.20110 likes
Bonneke

Goede avond, en voor straks slaap lekker.

Kuss Bella

Adverteer hier