Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren14.09.20110 likes
Heey Bonn, al weer vrij?
Citeren14.09.20110 likes
zo zwaar als het gisteren voor me was, zo makkie had ik vandaag, ik was om 13.00 al klaar, alleen toen ik moest ik mijn fiets naar de fietsenmaker brengen en nog dik 20 minuten terug lopen
Citeren14.09.20110 likes
Indd, tis altijd wel fijn als er een rustige dag is.
En jou fiets, lekke band zeker?
Wat is nu 20 minuten op een hele dag, Bonn?
Citeren14.09.20110 likes
ja niets, maar wel als je al moe bent van het lopen
Nee geen lekke band, mijn hele rad was kapot, spaken lieten los dus had een behoorlijke slinger in mijn wiel, en dat fiets niet echt prettig
Citeren14.09.20110 likes
Indd, heb je gelijk in, Bonn.
Nee, z,on slingerend wiel fietst niet egt geweldig.

Advertise here!!

Citeren14.09.20110 likes
Bonneke succes met je fiets
Met jou werk heb je die wel iedere keer nodig zeker

X Bella
Citeren14.09.20110 likes
mijn fiets is mijn werk bella, dus kan geen dag zonder, ja op zondag, maar ja dan werkt de fietsenmaker ook niet, maar het is een heel gedoe, pfff word er doodziek van, hij is al vanaf afgelopen zaterdag weg, en dan krijg ik hem weer terug met een nood oplossing, iedere die smoezen, maar er is mij nu beloofd dat hij morgenochtend klaar is, maar moet het eerst zien voordat ik het geloof
Citeren14.09.20110 likes
succes dan maar morgen ochtend Bonneke

en als die fietsenmaker nu weer een smoesje heeft, dan mag je mij fiets wel lenen

Kusss Bonneke
Citeren14.09.20110 likes
Anders de mijne wel Bonn, Maar je moet dan wel achteruit trappen, als jij voor uit wilt, want het is er eentje met gebruiks aanwijzing.
Citeren15.09.20110 likes
ach ik ben niet zo veeleisend, ik heb zelf ook wel een noodfiets staan, maar ik kan niet echt lekker mijn werk doen op die fiets, ik moet een stevige fiets hebben met een speciale standaard, anders valt mijn fiets de hele tijd om en dan ligt de post allemaal over straat, ik ben het gewoon spuugzat en word er ongelofelijk sjaggie van

Adverteer hier