Citeren26.09.20110 likes
whaaaa freek en bella jullie zitten niet in cafe
dat zit verderop hoor
kun je al goed typen freek?
dat zit verderop hoor

kun je al goed typen freek?
Advertise here!! |
Citeren26.09.20110 likes whaaaa freek en bella jullie zitten niet in cafe
dat zit verderop hoor ![]() kun je al goed typen freek? |
Citeren26.09.20110 likes koffie zullen wij dan gezellig samen iets drinken? Ik blijf niet zo lang, want morgen loopt mijn wekker om 6.00 af, dus ga wel slapen zo, ober mag ik een colaatje, koffie wat wil jij drinken? ![]() |
Citeren26.09.20110 likes Ik typ nu met 1 vinger, koffie ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.09.20110 likes deed jij toch altijd al ![]() alles met 1 vinger freakske ![]() ![]() Bonneke lieverd ik zal vandaag aan je denken kussss Pfff plantje ook hier mag je drinken bestellen, freak en Bella zaten niet verkeerd ![]() Maar freakske ik hoop dat het allemaal is mee gevallen in het ziekenhuis pfff half vier en Bella kan niet slapen, bonneke moet er over 2 uue al weer uit. En die stomme chatroom gaat maar niet open, blijft op 91 procent staan: knuffie Bella |
Citeren27.09.20110 likes bella, normale mensen slapen ook op tijdstip ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.09.20110 likes haaaa freek .ik typ al jaren met 1 vinger joh ![]() |
Citeren27.09.20110 likes hahahah koffie ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.09.20110 likes plantje,
is dat wel je vinger waarmee jij typ ![]() Is het niet je..... uhhhhh neus ![]() |
Citeren27.09.20110 likes Weet zeker dat het niet zijn neus is, Bella ![]() ![]() is wel beetje tegen gevallen, maar de verpleegsters waren heel lief voor mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.09.20110 likes freakske, waarom ben jij daar zo zeker van?
Plantje is een net en verlegen manneke ![]() Maar hoe gaat het nu met je? Xxx Bella ![]() |