Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren11.09.20110 likes
Hi Bonneke,
Bestaat deze topic nog steeds? Dan heb ik wel wat voor je, maar ik wil je misschien eerst wat beter leren kennen.
Groetjes, Sonia.
Citeren11.09.20110 likes
ow wow sonia, je maakt me wel heel erg nieuwsgierig, en waarom ben je verbaasd dat deze topic nog bestaat dan?
Citeren11.09.20110 likes
Ik was er niet echt verbaasd over, maar ik lees steeds dat die dingen snel worden verwijderd. Maar je zei aan het begin dat het bedoeld was voor mensen die hun verhaal kwijt willen. Dat wil ik dus ook, maar ik dacht, ik ken je nog niet zo goed.. Ik ben wel eens eerder op het forum geweest, maar dat is al heel lang geleden.
Citeren11.09.20110 likes
of zie ik dat verkeerd?
Citeren11.09.20110 likes
nee zeker niet, alles kan hier sonia, je kan hier je ei kwijt, gewoon lekker dollen met elkaar, wat je wil, maar welkom terug. Ik wens je een fijne zondag toe

Advertise here!!

Citeren11.09.20110 likes
dank je. Jij natuurlijk ook een fijne dag.
Citeren11.09.20110 likes
Hoi Bonneke, Hoe was het vandaag? Ik heb nogal een een zware dag gehad. Ik ben erg druk met de ziekte van mijn moeder. Ze heeft vaak hulp nodig en ik kan haar ook niet altijd helpen, vanwege mijn beperkingen.
Citeren11.09.20110 likes
hoi sonia,

herkenbaar voor mij, ik heb dan zelf wel geen beperking, maar we zitten hier ook met zieke familie leden, en het is voor ons een zware periode. Maar goed ik ben er voor ze daar waar het kan, maar is zeker niet makkelijk.
Ik wens je heel veel sterkte met het verzorgen van je moeder
Citeren12.09.20110 likes
Dank je.
Citeren12.09.20110 likes
ff bakkie leut erbij

Adverteer hier