Citeren29.07.20110 likes
Truste, slaap lekker, dikke kusss, knuff
En alvast een fijne laatste verlopige werkdag..

En alvast een fijne laatste verlopige werkdag..

Advertise here!! |
Citeren29.07.20110 likes Truste, slaap lekker, dikke kusss, knuff ![]() En alvast een fijne laatste verlopige werkdag.. ![]() ![]() |
Citeren29.07.20110 likes dank je wel freak, jij nog een fijne vakantie en heel veel sterkte ook, kus en knuf ![]() |
Citeren31.07.20110 likes Heey lieve Bonn, jij heb nu vacansie, hoop dat je er nu beetje van geniet. ![]() Heey dikke kuss, knuff ![]() |
Citeren31.07.20110 likes hoe is het bij jullie, je weet wel wat ik bedoel, het mailtje wat je me gestuurd hebt? Hier is het even rustig en stabiel, dus we proberen inderdaad een beetje te genieten van onze vakantie, zal wel anders lopen dat we gehoopt hadden, maar ja het is niet anders, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren31.07.20110 likes Nou. tis niet beter geworden, Bonn.
En ik wacht nog steeds op bericht van ziekenhuis wanneer ik moet komen voor die operatie. |
Advertise here!! |
Citeren31.07.20110 likes dat is vervelend freak, heel veel sterkte dan ermee, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren01.08.20110 likes Hoi Bonneke,
ik dacht ik kijk eens bij jou klets familie. Ik weet ik ben dan wel geen familie en je ken me nog niet, maar ik wilde je wel een fijne vakantie wensen, en ondanks alle minder leuke dingen die je nu heb. Hoop ik dat je toch een beetje kan genieten tijdens je vakantie. En sterkte met de minder leuke dingen in je familie. En autofreak ook jou wens ik sterkte, las over een operatie wel ik hoop dat het snel zal zijn, wat voor operatie het ook mag zijn. xxx Bella |
Citeren01.08.20110 likes Heey, Thnx Bella, tis een kleine operatie aan mijn linker arm, de pezen, en bloed vaten zitten een beetje bekneld, die willen ze nou proberen om weer los te maken.
xxx Freak |
Citeren01.08.20110 likes Hoi Freek,
oke gelukkig geen grote operatie, dan nog is het niet leuk. Hoop dat het werkt, en dat je er dan vanaf ben naderhand. Maar hoe kom je daar zo aan? x Bella |
Citeren01.08.20110 likes hoi bella,
wat leuk dat je hier komt kijken op mijn topic, maar kletsen is gewoon 1 grote familie, dus ook jij bent hier uiteraard welkom, en dank je wel voor je lieve woorden.............. Niemand hier is familie van mij hoor, dus kom er gewoon gezellig bij, kuss en knuffie ![]() |