Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.07.20110 likes
Waar hebben we het over??

Grtz
C.
Citeren26.07.20110 likes
freak, dat hangt nu van 1 ding af, en je weet wel wat ik bedoel, ik heb nog niets geboekt, misschien dagjes weg, want dan zijn we ook savonds weer thuis voor als er iets is.............kus en knufff

compu, we hebben het over van alles en nog wat
Citeren26.07.20110 likes
Kan ik me wel voorstellen dat je nu ff geen behoefte heb, om nu op vacansie tegaan, Bonn.
Heey lieverd, dikke kusss, knufff
Citeren26.07.20110 likes
behoefte heb ik er wel aan hoor, maar ik moet er zijn voor mijn schoonzus, en mijn schoonouders en mijn neefje, maar als we niet weggaan dan gewoon dagjes weg, om toch een beetje ontspanning te krijgen, maar het hangt gewoon van een aantal zaken af, fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren26.07.20110 likes
Ja, dat snap ik Bonn, Heey dikke kuss, knufff

Advertise here!!

Citeren27.07.20110 likes
we wachten maar gewoon af, dagjes kan ook erg leuk zijn, maar we kijken wel, een last minute is zo geboekt, ik wens je nog een fijne avond, ik ga zo slapen, morgen een drukke dag voor de boeg, dikke kus en knuf
Citeren29.07.20110 likes
Heey Bonn, en nog een leuke dag gehad??
Bijna vacansie,he............
Citeren29.07.20110 likes
ja bijna vakantie freak, morgen nog werken en dan ben ik 3 weken vrij, maar heb er nog niet zo heel veel zin in, je begrijpt wel waarom.
Mijn dag is gewoon verlopen, ik had een jongen bij me, die moet ik opleiden, morgen ook omdat hij mijn wijk gaat lopen voor als ik vakantie heb. Dan als ik klaar ben, nog een extra wijk lopen en dan direct naar huis, me omkleden en naar het ziekenhuis........
Citeren29.07.20110 likes
Okeej Bonn.
Citeren29.07.20110 likes
welterusten freak, ik ga zo slapen

Adverteer hier