Citeren18.07.20110 likes
wil je dat niet hier zo neerzetten, vind ik erg vervelend, stuur me dan gewoon een mail.......thanks

Advertise here!! |
Citeren18.07.20110 likes wil je dat niet hier zo neerzetten, vind ik erg vervelend, stuur me dan gewoon een mail.......thanks ![]() |
Citeren23.07.20110 likes goeiemorgen en ik wens iedereen een heel fijn weekend, kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren24.07.20110 likes Goeiemorgen, Bonn, wens jou, en alle andere kletsers een fijne zondag.
Dikke kuss, knuffff ![]() |
Citeren24.07.20110 likes Bonnie,
Long time no c ![]() Grtz C. |
Citeren24.07.20110 likes inderdaad long time ago...........maar welcome back compu ![]() ![]() iK wens iedereen nog een fijne avond, ben blij dat de zondag voorbij is, want het pet dag zeg met al die regen, en vond het nog koud ook, maar ik heb wel lekker appelflappen gemaakt met mijn kiddies ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.07.20110 likes Heey Bonn, lekker appelflappies.... ![]() Ben er dol op...... Indd een natte dag, maar het wordt beter Bonn. ![]() ![]() |
Citeren24.07.20110 likes inderdaad, wordt ook weleens tijd, dit is toch geen zomer, en nog een week werken en dan hebben we vakantie dus ik wil graag beter weer, maar ik wens je nog een fijne avond, ik ga slapen, mijn lijf doet nog steeds auw.............. ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.07.20110 likes Truste lieve Bonn,, slaap lekker. ![]() Fijne laatste werkweek......... dikke kuss, knuff We houden contact he? ![]() |
Citeren25.07.20110 likes ik doe mijn best freak, maar vakantie is vakantie en dan zit ik niet tot weinig of pc. dus het zal niet veel zijn...........maar een hele goeiemorgen en ik wens jou en alle anderen een hele fijne dag toe, dikke kus en knuff ![]() ![]() |
Citeren25.07.20110 likes Goeiemorgen, okeej Bonn ![]() Maar gaan jullie nog on Holliday dan? Fijne dag gewenst, dikke kuss, knuff ![]() ![]() |